Gå til innhold

Kvinedager!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

SATAN så lei jeg er av to lurvete katter som til stadighet freser rundt og kviner + småslåss på nettene her.

Noen som har noe godt tips til hvordan man blir kvitt sånt fandenskap? Shooting is not an option, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Munnkurv!

At jeg ikke har tenkt på dét før! Vi har jo mange av dem i nattbordskuffen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

I dyrebutikker får du kjøpt et preparat som heter Get off spray. Jeg kjøpte det da jeg fikk en kattunge, og sprayet der jeg ville at katten ikke skulle være.

En natt for en tid siden var det et gudsjammerlig leven utenfor huset mitt. Det var plent umulig å få sove, så jeg sto opp og sprayet Get off rundt inngangen og utover plenen i håp om at det virket utendørs, også. Siden den gangen har jeg ikke hatt katteslagsmål like utenfor vinduene mine i hvert fall. Jeg sprayer litt av og til for å være på den sikre siden.

En annen ting, jeg synes kattehyl nesten er litt uhyggelig. Det høres som barnegråt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest porselen

Ei bøtte med skikkelig kaldt vann, eller lån en vannkanon av naboens barn og fyr løs. Tror de hylende krekene holder seg unna da..............

Ingenting er så fælt som katter som hyler på natta, jeg har ikke tall på de gangene jeg har våknet og trodd at det har vært småbarn ute alene om natten........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Klorin! (hvis det ikke hjelper mot kattene, kan du alltid drikke litt selv, så får du kanskje sove... hirr hirr hirr :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei! Katter liker lukten av salmiakk da tisser de mer for den minner om kattepiss (for dem) - prøv heller Klorin! (kaste eller drikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. er det nå nye da - vi har da sporet av før vi...

dessuten tror jeg isvann hjelper mot det meste jeg... enten det er katter eller kvining eller små blå menn (eller deler av menn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:) OK, isvann, da... *tenker, ikke spore av, ikke spore av, ikke spore av*

Du Bille, noe nytt med RRROOOAARR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
:sjarmor: Næmmen, har noen føkka opp tråden din??? Daaaaaaaaaaaakar Tløffel....  8)

Ikke synd på meg, vettu - men kanskje på dem som opplever at dette er det nærmeste de kommer til føkking...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...