Gjest studentmammaen Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Noen som kan fortelle litt om denne linja ? Hvordan fungerer det med progresjon i henhold til Lånekassen? Personen som vurderer denne utdanningen har ikke studert på 15 år ,og undersøker tilfelle det blir for krevende.. Jeg spør for en venn som ikke er medlem her 😊
Gjest studentmammaen Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Vil gjerne ha svar om noen har erfaring fremdeles 😆
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Jeg har tatt elkraft nettbasert på Bergen tekniske fagskole. Du får støtte fra lånekassen ja, selv om du tar nettbasert. Nettbasert er at man hver 8 uke ca er èn uke på skolen. Det er veldig greit kompatibelt med jobb. Anonymkode: 1ba9f...282
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 Og da jeg gikk der var hvertfall fagene oppdelt i moduler bestående av to-tre fag, man må bestå alle fagene for å få bestått modulen på vitnemålet. For eksempel var matte og fysikk en modul, å da vi kom opp i eksamen var eksamenen delt i en matte- og en fysikkdel. Første året er det mest fag som språk, matte, fysikk og økonomi. Så begynner man med elektroteknikk, elektronikk, produksjon, elektriske maskiner (min favoritt), reguleringsteknikk, teknisk tegning osv. Så avsluttes studiet med installatørdrift og en hovedoppgave. Jeg tok det med små barn i hus og det går greit så lenge man innstiller seg på at det blir mye å gjøre. Men man begynner gradvis så det skal være overkommelig for mange. I mitt kull falt ca 15 stk av etter hvert, vi var va 30 som fullførte. Det fine med teknisk fagskole nå er at man får studiepoeng istedenfor fagskolepoeng som før, og man er en attraktiv ingniør da man har fagbrev og yrkeserfaring ☺️ Man kvalifiserer også for å komme inn på PPU (pedagogikk) etterpå og kan jobbe som lærer på elektrolinja på vgs. Anonymkode: 1ba9f...282
Gjest studentmammaen Skrevet 4. august 2018 #6 Skrevet 4. august 2018 På 2.8.2018 den 21.33, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt elkraft nettbasert på Bergen tekniske fagskole. Du får støtte fra lånekassen ja, selv om du tar nettbasert. Nettbasert er at man hver 8 uke ca er èn uke på skolen. Det er veldig greit kompatibelt med jobb. Anonymkode: 1ba9f...282 Vedkommende skal ta det fulltid 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå