AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Vi hadde et bra sexliv før, men nå har hun ikke lyst lenger. Hun har kommet i overgangsalderen og har begynt å få hetetokter og slikt, regner med at det har noe med det å gjøre. Kan det være håp om at det tar seg opp når hun er ferdig med overgangsalderen? Har tenkt å kjøpe meg en slik fleshlight (onanisak for menn) for å få litt avveksling fra runkingen. Har aldri falt for fristelsen for å være utro, men kjenner at det sliter på, og kan ikke garantere at jeg ikke kommer til å være det vist dette fortsetter. Anonymkode: 0fb44...526
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Vil hun engang ikke ofre seg for deg? (Ha sex for din skyld) ... Har du tatt en alvorsprat med hun ang dette? Anonymkode: c9dd3...45d 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Så dama di er ikke verdt å vente på? Anonymkode: 39682...9ac 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så dama di er ikke verdt å vente på? Anonymkode: 39682...9ac Ser du ikke mitt spørsmål i teksten? Anonymkode: 0fb44...526 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Er vel ikke interessert i å ha sex med en som føler hun må "ofre" seg. Anonymkode: 0fb44...526 9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Dersom hun plages veldig av symptomene så finnes det medisiner mot dette. Om lysten kommer tilbake etterpå kan jeg dessverre ikke svare på. Anonymkode: f31b6...bdd 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 Det er en god sjans for at hun får mer lyst når den verste overgangsalderen er over, da dette er en veldig spesiell tilstand å være i, som tuller mye med kroppen. Men, overgangsalderen kan vare i mange år. Dette må dere snakke om. Sex er viktig i et forhold, og begge parter bør strekke seg langt for få til et fungerende sexliv. Anonymkode: 97e9a...051 12
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #8 Skrevet 2. august 2018 Dette er de onde dagene da vettu, bare å holde ut. Kåtheten kommer tilbake. Prat om det. Anonymkode: e2d74...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #9 Skrevet 2. august 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi hadde et bra sexliv før, men nå har hun ikke lyst lenger. Hun har kommet i overgangsalderen og har begynt å få hetetokter og slikt, regner med at det har noe med det å gjøre. Kan det være håp om at det tar seg opp når hun er ferdig med overgangsalderen? Har tenkt å kjøpe meg en slik fleshlight (onanisak for menn) for å få litt avveksling fra runkingen. Har aldri falt for fristelsen for å være utro, men kjenner at det sliter på, og kan ikke garantere at jeg ikke kommer til å være det vist dette fortsetter. Anonymkode: 0fb44...526 Jeg syns synd på dama di. At du allerede nå kan tenke noe i den gata der... Anonymkode: 4e07b...f5f 12
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #10 Skrevet 2. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns synd på dama di. At du allerede nå kan tenke noe i den gata der... Anonymkode: 4e07b...f5f Tanker er enda ikke ulovlige her i landet og i blant tenker mennesker på ting de ikke nødvendigvis kommer til å gjennomføre. Anonymkode: f31b6...bdd 11
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #11 Skrevet 2. august 2018 Jeg har en vibrator som alltid ligger ved siden av senga. Sier dama nei. Så bruker enten hun eller jeg den på meg. 20sek. senere så har jeg tømt meg og ikke like gira på sex lengre Anonymkode: 640db...820
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #12 Skrevet 2. august 2018 Her valgte jeg som kvinne hormontilskudd. Som jeg sa til legen min så var jeg ikke klar for å parkere et sexliv. Dere og ikke minst hun må se på alternativer. Om hun selv ønsker et sexliv videre så kan hun diskutere det med legen sin. Her ble slimhinnene så tørre at sex ble ikke godt. Bare sårt og vondt. Har dere hatt en prat om de nye utfordringene? Anonymkode: 826eb...ee8 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #13 Skrevet 2. august 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her valgte jeg som kvinne hormontilskudd. Som jeg sa til legen min så var jeg ikke klar for å parkere et sexliv. Dere og ikke minst hun må se på alternativer. Om hun selv ønsker et sexliv videre så kan hun diskutere det med legen sin. Her ble slimhinnene så tørre at sex ble ikke godt. Bare sårt og vondt. Har dere hatt en prat om de nye utfordringene? Anonymkode: 826eb...ee8 Nei, tror ikke det er den fysiske delen. Virker som hun nyter sex når vi først har det. Anonymkode: 0fb44...526
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #14 Skrevet 2. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde et bra sexliv før, men nå har hun ikke lyst lenger. Hun har kommet i overgangsalderen og har begynt å få hetetokter og slikt, regner med at det har noe med det å gjøre. Kan det være håp om at det tar seg opp når hun er ferdig med overgangsalderen? Har tenkt å kjøpe meg en slik fleshlight (onanisak for menn) for å få litt avveksling fra runkingen. Har aldri falt for fristelsen for å være utro, men kjenner at det sliter på, og kan ikke garantere at jeg ikke kommer til å være det vist dette fortsetter. Anonymkode: 0fb44...526 Sexlysten til kvinner kan gå veldig opp i 50års alderen. Bare hold ut. Hvor teit er d ikke å knulle ei gummifitte..vaske den etterpå...teit.. Anonymkode: 43561...ee3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #15 Skrevet 3. august 2018 Hormoner gjør mye rart med kroppen. Blir hun like våt fremdeles? Hvordan føler hun seg når det gjelder kroppsbilde? Noen føler seg eldre og mindre attraktive. Andre blir såre pga manglende glid. Anonymkode: c5387...ace 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #16 Skrevet 3. august 2018 Koser dere mye? Sex kan være litt sånn at jo mer man har, jo mer har man lyst på. Det kan også være slik at jo oftere man har sex uten å ha lyst jo sjeldnere får man lyst. Jeg har god erfaring med å legge bort sexpresset og kose mye. Være nakne og kjærtegne hverandre uten at det er noen forventning om sex. Press ødelegger sexlysten, men jevnlig "forspill" uten forventninger kan fort ende med lyst på mer når begge slapper av og nyter øyeblikket uten å kjenne på press og forventning. Anonymkode: 973e7...2b6 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #17 Skrevet 3. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hormoner gjør mye rart med kroppen. Blir hun like våt fremdeles? Hvordan føler hun seg når det gjelder kroppsbilde? Noen føler seg eldre og mindre attraktive. Andre blir såre pga manglende glid. Anonymkode: c5387...ace Våt blir hun og nyter sexen bra. Fin kropp har hun også, så det skulle ikke være det. Det kan jo hende det blir bedre etter hvert. Anonymkode: 0fb44...526
wizwitch Skrevet 6. august 2018 #18 Skrevet 6. august 2018 Hvis sex er eneste motivasjonen din for å være sammen med en dame bør du slå opp. Å ha den holdningen du har om at "jeg kan ikke garantere å ikke være utro om dette fortsetter" er motbydelig og du har en møkkamann moral og har tydeligvis ingen skrupler så du hadde vært utro uansett når du tror du kan finne på årsaker til å "tillate" deg det. Hadde det ikke vært denne bortforklaringen hadde det blitt en annen. Gjør hun en tjeneste å gå fra hun. Man er ikke utro SAMME hva. 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #19 Skrevet 6. august 2018 11 timer siden, wizwitch skrev: Hvis sex er eneste motivasjonen din for å være sammen med en dame bør du slå opp. Å ha den holdningen du har om at "jeg kan ikke garantere å ikke være utro om dette fortsetter" er motbydelig og du har en møkkamann moral og har tydeligvis ingen skrupler så du hadde vært utro uansett når du tror du kan finne på årsaker til å "tillate" deg det. Hadde det ikke vært denne bortforklaringen hadde det blitt en annen. Gjør hun en tjeneste å gå fra hun. Man er ikke utro SAMME hva. Sex er faktisk et behov menn har, og når kona ikke gir det til dem i det hele tatt - og det ikke hjelper å snakke om det eller noen ting - ja, da er de utro. Alle som en. Anonymkode: 7c8da...8e5 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #20 Skrevet 6. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex er faktisk et behov menn har, og når kona ikke gir det til dem i det hele tatt - og det ikke hjelper å snakke om det eller noen ting - ja, da er de utro. Alle som en. Anonymkode: 7c8da...8e5 Sex er et behov alle mennesker har, ikke bare menn. Sex er heller ikke noe man gir eller får, men noe man har sammen. Med så lite kunnskap om det andre kjønn (og ditt eget) bør du kanskje holde deg unna forhold? Anonymkode: 20c5b...39b 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå