Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fullført, hva anslår dere å ha brukt på pensum ila studiet? Jeg skal søke arbeidsgiver om støtte og trenger en ca pris å legge frem.

Kom gjerne med innspill dere som begynner siste året eller andre også.😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Tui skrev:

Dere som har fullført, hva anslår dere å ha brukt på pensum ila studiet? Jeg skal søke arbeidsgiver om støtte og trenger en ca pris å legge frem.

Kom gjerne med innspill dere som begynner siste året eller andre også.😊

Per semester eller per år? Sjekk pensumlitteraturen fra skolen og finn bøkene på bokhandel på nett så har du konkret pris. 

Om du er medlem i fagforbundet kan du også søke om studiestipend om jeg husker riktig : ) 

Anonymkode: c99fe...e4d

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Per semester eller per år? Sjekk pensumlitteraturen fra skolen og finn bøkene på bokhandel på nett så har du konkret pris. 

Om du er medlem i fagforbundet kan du også søke om studiestipend om jeg husker riktig : ) 

Anonymkode: c99fe...e4d

Tenkte for hele studiet. For semesteret nå har jeg funnet, men etter det står det at det ikke er klart. Vil tro at man bruker endel bøker i flere semesteret?

Skrevet
41 minutter siden, Tui skrev:

Tenkte for hele studiet. For semesteret nå har jeg funnet, men etter det står det at det ikke er klart. Vil tro at man bruker endel bøker i flere semesteret?

Ja. Grunnleggende sykepleie er bøker jeg brukte mye på studiet. Andre bøker jeg brukte mye var etikkboka, sykdomslæreboken, juss og sykepleie. Kommet ikke på flere i farta akkurat nå.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje rundt 10.000kr hvis du har blanding av nye og brukte bøker. 

Anonymkode: 56189...823

Skrevet

Bruk skolebiblioteket, det er mitt tips! Angra på at eg ikkje brukte det meir, når eg gjekk sjukepleien..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...