Tui Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Dere som har fullført, hva anslår dere å ha brukt på pensum ila studiet? Jeg skal søke arbeidsgiver om støtte og trenger en ca pris å legge frem. Kom gjerne med innspill dere som begynner siste året eller andre også.😊
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 2 timer siden, Tui skrev: Dere som har fullført, hva anslår dere å ha brukt på pensum ila studiet? Jeg skal søke arbeidsgiver om støtte og trenger en ca pris å legge frem. Kom gjerne med innspill dere som begynner siste året eller andre også.😊 Per semester eller per år? Sjekk pensumlitteraturen fra skolen og finn bøkene på bokhandel på nett så har du konkret pris. Om du er medlem i fagforbundet kan du også søke om studiestipend om jeg husker riktig : ) Anonymkode: c99fe...e4d
Tui Skrevet 2. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Per semester eller per år? Sjekk pensumlitteraturen fra skolen og finn bøkene på bokhandel på nett så har du konkret pris. Om du er medlem i fagforbundet kan du også søke om studiestipend om jeg husker riktig : ) Anonymkode: c99fe...e4d Tenkte for hele studiet. For semesteret nå har jeg funnet, men etter det står det at det ikke er klart. Vil tro at man bruker endel bøker i flere semesteret?
Serafin Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 41 minutter siden, Tui skrev: Tenkte for hele studiet. For semesteret nå har jeg funnet, men etter det står det at det ikke er klart. Vil tro at man bruker endel bøker i flere semesteret? Ja. Grunnleggende sykepleie er bøker jeg brukte mye på studiet. Andre bøker jeg brukte mye var etikkboka, sykdomslæreboken, juss og sykepleie. Kommet ikke på flere i farta akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Kanskje rundt 10.000kr hvis du har blanding av nye og brukte bøker. Anonymkode: 56189...823
Emas Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Bruk skolebiblioteket, det er mitt tips! Angra på at eg ikkje brukte det meir, når eg gjekk sjukepleien.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå