AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Er det noen her som har erfaring med å date østeuropeiske kvinner eller asiatiske? Har selv tenkt å prøve finne meg en fra de stedene. Hvordan gikk dere frem? Anonymkode: c9c8d...853
Katten.2.0 Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Hvorfor fokusere på spesifikke områder av verden? Med en normal tilnærming til dating vil man naturlig også møte jenter fra disse delene av verden. 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 13 minutter siden, Katten.2.0 said: Hvorfor fokusere på spesifikke områder av verden? Med en normal tilnærming til dating vil man naturlig også møte jenter fra disse delene av verden. Har mine grunner jeg ikke vil uttale meg om her Mener du å date her i Norge så møter man kvinner fra disse delene av verden? Anonymkode: c9c8d...853
Katten.2.0 Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Har mine grunner jeg ikke vil uttale meg om her Mener du å date her i Norge så møter man kvinner fra disse delene av verden? Anonymkode: c9c8d...853 Selvfølgelig. Det er jo en god del av dem i Oslo, f.eks. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 19 minutter siden, Katten.2.0 said: Selvfølgelig. Det er jo en god del av dem i Oslo, f.eks. Jeg vil heller bedre mine odds og søke de i utlandet. Ellers takk for svar Hvis det er noen som vet hvordan man går frem hadde jeg vært glad for det. Anonymkode: afc3b...2d4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Ikke bruk datingtjenester. Du virker uerfaren og vil garantert ikke klare å skille svindel fra det som er ekte. Det beste er å møte noen gjennom noen du allerede kjenner. Men om du ikke gjør det, så let frem norske foumsider for denne type dating. Bli kjent med andre nordmenn som gjør det samme som deg og få råd fra nordmenn som har vært gjennom det samme. Anonymkode: 17dfe...a9d
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 Hold deg hvertfall til de europeiske..
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #8 Skrevet 2. august 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Ikke bruk datingtjenester. Du virker uerfaren og vil garantert ikke klare å skille svindel fra det som er ekte. Det beste er å møte noen gjennom noen du allerede kjenner. Men om du ikke gjør det, så let frem norske foumsider for denne type dating. Bli kjent med andre nordmenn som gjør det samme som deg og få råd fra nordmenn som har vært gjennom det samme. Anonymkode: 17dfe...a9d Nei jeg har da vært på tinder, så jeg klarer se hvem som er fake og ikke. Fort finner man også ut når man prater med de. Jeg var bare nysgjerrig på om det var noen menn her som hadde gjort dette før meg, og ville dele noen triks Skal lete på andre forum jeg da. Takk for svar 2 hours ago, Subaru xv 95 said: Hold deg hvertfall til de europeiske.. Hvorfor? Anonymkode: afc3b...2d4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #9 Skrevet 2. august 2018 2 timer siden, Subaru xv 95 skrev: Hold deg hvertfall til de europeiske.. Heller asiatiske. De har trangere mus ihvertfall. Østeuropeiske kan være litt for sure og gretne. Samt kravstore. Anonymkode: fcb2a...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå