AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Blir så flau! De fleste jeg kontakter er jeg jo ikke interessert i å ha kontakt med en gang! Fornuften kobler ut etter hvert som promillen går opp. Hjelper ikke å legge igjen telefonen hjemme, for setter i gang med en gang jeg er hjemme. Blir så flau over meg selv og skammer meg sånn! Anonymkode: 3db35...615 3
Rosatoast Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Hvor gammel er du? Hvorfor har du fortsatt kontakt informasjonen til eksene dine? Den burde du slette. Og kanskje lære å drikke med måte, tydeligvis noe som du undertrykker som kommer til overflaten, når du drikker. Det er ikke et godt tegn.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Ikke drikke så mye? Har gjort utrolig dumme ting i fylla selv, men aldri kontakte ekser. Etterhvert som fylleangsten dukker opp, om den ikke allerede har det, så kommer du til å kjenne på mer skam. Drikk mindre og slett numrene dems. Selv har jeg droppet alkohol helt på grunn av dumme ting jeg selv har gjort i fylla, og for å ikke snakke om den utrolige fyllesyken som kommer dagen etter! Den blåser meg vekk hver gang. Enda en grunn til å kutte alkohol. Anonymkode: 5ecd3...ed8 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Drunk Locker er fin 😛 Jeg klarer holde meg unna eks, men har sendt mye rart til fuckfriends og sånt 😂 Anonymkode: 71c28...675
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Slutt med å drikke? Anonymkode: 229a5...632 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 21 minutter siden, Rosatoast skrev: Hvor gammel er du? Hvorfor har du fortsatt kontakt informasjonen til eksene dine? Den burde du slette. Og kanskje lære å drikke med måte, tydeligvis noe som du undertrykker som kommer til overflaten, når du drikker. Det er ikke et godt tegn. Er 35. Jeg har ikke lagret nummerene, men googler det jo bare og opphever blokkeringer på Facebook. Jævlig flaut at jeg holder på sånn! Husker ikke engang hva vi har pratet om dagen etter. Må slutte å drikke ja. Er heldigvis lenge mellom hver gang jeg tar en fest, men dette skjer da hver bidige gang. Anonymkode: 3db35...615
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #8 Skrevet 2. august 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir så flau! De fleste jeg kontakter er jeg jo ikke interessert i å ha kontakt med en gang! Fornuften kobler ut etter hvert som promillen går opp. Hjelper ikke å legge igjen telefonen hjemme, for setter i gang med en gang jeg er hjemme. Blir så flau over meg selv og skammer meg sånn! Anonymkode: 3db35...615 Jeg kjenner meg igjen i dette. Ikke nødvendig ekser, heller. Men stortsett noen jeg har en gang i tiden vært interessert i, eller hatt sex med noen ganger, som jeg ikke lenger har kontakt med. Har ikke skjedd mange ganger de siste årene, men det skjer innimellom. Ellers kan jeg sende en melding til feil person, og i stedet for å si at jeg sendte feil.... later jeg som ingenting. Anonymkode: d796b...b45
Salka Skrevet 2. august 2018 #9 Skrevet 2. august 2018 Hvis det skjer hver eneste gang og du ikke klarer å kontrollere det bør du kanskje slutte å drikke? Eller ihvertfall ikke drikke så mye at du blir full og gjør sånne stupide ting. 1
Hummingbird2 Skrevet 2. august 2018 #10 Skrevet 2. august 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner meg igjen i dette. Ikke nødvendig ekser, heller. Men stortsett noen jeg har en gang i tiden vært interessert i, eller hatt sex med noen ganger, som jeg ikke lenger har kontakt med. Har ikke skjedd mange ganger de siste årene, men det skjer innimellom. Ellers kan jeg sende en melding til feil person, og i stedet for å si at jeg sendte feil.... later jeg som ingenting. Anonymkode: d796b...b45 Samme driver jeg med.. Er så utrolig dumt. Men HI, kanskje roe ned på drikkingen? Endret 2. august 2018 av Hummingbird2
Rosatoast Skrevet 2. august 2018 #11 Skrevet 2. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 35. Jeg har ikke lagret nummerene, men googler det jo bare og opphever blokkeringer på Facebook. Jævlig flaut at jeg holder på sånn! Husker ikke engang hva vi har pratet om dagen etter. Må slutte å drikke ja. Er heldigvis lenge mellom hver gang jeg tar en fest, men dette skjer da hver bidige gang. Anonymkode: 3db35...615 Noe så utrolig flaut? Da er det på tide å lære seg hva man kan drikke og ikke drikke. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #12 Skrevet 2. august 2018 Det høres ut som du mangler av-knappen når det kommer til alkohol. Ganske mange mennesker gjør det. Hvis mønsteret først har satt seg, så du alltid ender opp med å drikke mer enn du hadde tenkt, er det faktisk like greit å legge drikkinga på hylla. Enten det, ellet skamme seg etter fylleteksting om 10 og 20 år også... Anonymkode: cd0d2...7b0 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #13 Skrevet 2. august 2018 Når du er så skamfull er det merkelig at du trosser dette fullstendig når du drikker. Jeg tror nok jeg ville latt være å drikke hvis jeg ikke hadde kontroll. Anonymkode: ceb09...681 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #14 Skrevet 2. august 2018 Da har du jo løsningen... Anonymkode: 9c726...20c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #15 Skrevet 2. august 2018 Alkoholproblem? Anonymkode: 14280...ec2 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #16 Skrevet 2. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alkoholproblem? Anonymkode: 14280...ec2 Egentlig ikke. Drikker noen få ganger i året. Heller et telefonproblem. Anonymkode: 3db35...615
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #17 Skrevet 2. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Egentlig ikke. Drikker noen få ganger i året. Heller et telefonproblem. Anonymkode: 3db35...615 Det har ikke noe å si hvor sjeldent du drikker når du faktisk drikker så mye at du mister kontrollen over deg selv de gangene du gjør det. Anonymkode: 14280...ec2 2
Gjest F S Skrevet 2. august 2018 #18 Skrevet 2. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: ❤ Trenger ikke nødvendigvis bli så flau, - det er litt avhengig av eksen og bruddet... Jeg opplevde faktisk det en gang, det gjorde meg hjertevarm (men litt perpleks så samtalen ble 'litt interessant') Ingen skade skjedd (?), det er i hvertfall det minste problemet i denne verden!
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #19 Skrevet 2. august 2018 Akkurat nå, F S skrev: ❤ Trenger ikke nødvendigvis bli så flau, - det er litt avhengig av eksen og bruddet... Jeg opplevde faktisk det en gang, det gjorde meg hjertevarm (men litt perpleks så samtalen ble 'litt interessant') Ingen skade skjedd (?), det er i hvertfall det minste problemet i denne verden! Tusen takk ❤️ Er enig i at det ikke er verdens ende, og det er jo hyggelige ting jeg skriver. Bare skjønner ikke hvorfor jeg gjør dette her... Det er jo ikke sånn at jeg savner de og vil ta opp kontakten ellers. Anonymkode: 3db35...615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå