Gå til innhold

Har varmen gått helt til hodet på folk...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

....eller ers det så mange paranoide der ute?

Når jeg leser enkelte av trådene her, så må jeg virkelig spørre. Folk blir hysteriske når politiet dukker opp, kanskje skal dukke opp, barn som hyler fordi de blir nærmest båret ut av shoppingsenteret, svigermødre som uttaler seg klønete, menn som er sure, kvinner som klager på alt og ingenting....

Er det ingen som tør å si ifra lengre? Er det varmen? Eller er det så mange paranoide mennesker??

Anonymkode: 73037...d7e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

....eller ers det så mange paranoide der ute?

Når jeg leser enkelte av trådene her, så må jeg virkelig spørre. Folk blir hysteriske når politiet dukker opp, kanskje skal dukke opp, barn som hyler fordi de blir nærmest båret ut av shoppingsenteret, svigermødre som uttaler seg klønete, menn som er sure, kvinner som klager på alt og ingenting....

Er det ingen som tør å si ifra lengre? Er det varmen? Eller er det så mange paranoide mennesker??

Anonymkode: 73037...d7e

Vil tro fenomenet skyldes oppfinnsomhet på grunn av ferie og kjedsomhet.

Anonymkode: 860fd...8b7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Merkur er i retrograde... 

Anonymkode: 19b82...ebd

Skrevet

Nett-trollene blir dessverre ikke til stein når sola kommer fram, dem blir derimot mye mer aktive... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok da de bare vil ha svar på alle mulige ting, tro det eller ei.
Ja, noen trolltråder her og der, det er verst med de sextrådene som har vært. "han hadde sex med hun, hun hadde sex med han" kun for underholdning. Alle vet jo at det er spøk.

Men må ikke ta alt med en klype salt, da det er mange her som har legitim grunn til å spørre.
Det kan jo virke utrolig og som en stor spøk, men det er faktisk overraskende mange som sier, gjør eller mener noe resten ville sett på som helt utenomjordisk. Godt vi er forskjellige sier jeg bare

Anonymkode: 9d66d...f12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...