Gå til innhold

Hvordan fungerer deres ff forhold?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her har jeg hatt en to ganger. Ingen følelser. Er en god del yngre. Dette har vært når har vært på byen og reist hjem sammen. Og vært til dagen etter. Ingen kontakt utenom. Ikke snakket om noe. Bare blitt sånn. 

Kunne egentlig tenkt edru og, men har ikke fått meg til det. 

Hvordan er det hos dere? Er dere sammen utenom sex? Har kontakt? 

Anonymkode: 7bac9...764

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri taklet tøm og røm, så for meg var det alltid naturlig at man snappet og pratet utenom. Gjerne middag, film og overnatting i tillegg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Begge er avholds, treffes ukentlig, han kommer alltid til meg, ofte med junkfood i hånd. Vi puler i alt fra 40min til 2 timer etter å ha glodd litt på tv og pratet en del. Vi ler mye og snakker om alt. Han blir her for å kose i flere timer etterpå, han liker kosen like godt som sex sier han. 

Anonymkode: 21e3e...ac0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møtes 1-2 ganger i mnd pga avstand og lite tid til overs. Har da en eller to skikkelige runder der vi nyter hverandre fullt ut. Kan ofte vare et par timer. Spiser sammen og ser TV/film, prater og overnatter. Har kontakt flere ganger i uka på sms. 

Anonymkode: aed00...0b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møtes gjerne ute for å spise/ta et glass, før vi drar hjem og har en runde eller to. Ser kanskje film eller bare koser etterpå, så overnatter vi til neste dag. Treffes et par ggr i uka i snitt. Av og til er vi sammen en hel helg og bare har sex, sover, koser og bestiller Take -away og holder senga sammen. Prater om alt mulig.  Snapper hverandre ellers, men ikke hver dag. Fungerer bra. 

Anonymkode: 7911b...05e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...