Gå til innhold

Hvilke personforsikringer har dere på dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

☝️

Endret av *Budeia*
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobber ikke i helsevesen, men barnehage. Har livs/ ulykke og uføreforsikring.

Anonymkode: 53303...4b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, *Budeia* skrev:

☝️

Hvor man jobber har liten betydning for forsikringer. Alt som kan skje på jobb, skal arbeidsgiver ha forsikring mot.

Anonymkode: 81e71...ca6

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor man jobber har liten betydning for forsikringer. Alt som kan skje på jobb, skal arbeidsgiver ha forsikring mot.

Joda, via KLP, men må ha jobbet der så og så lenge for at rettighetene skal tre i kraft.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, *Budeia* skrev:

Joda, via KLP, men må ha jobbet der så og så lenge for at rettighetene skal tre i kraft.

Neppe forsikring men en obligatorisk innmelding i en pensjonskasse med både alderspensjon og uførepensjon. 

Utsettes du for en yrkesskade kan du og ha rett på en yrkesskadeutbetaling fra Nav. Hva du egentlig spør om og hva som skulle være spesielt med å jobbe i helsevesenet eller i et annet yrke er jo ubegripelig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har reiseforsikring. Jobbet i helsevesenet i 12 år.

Anonymkode: 2045a...f54

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neppe forsikring men en obligatorisk innmelding i en pensjonskasse med både alderspensjon og uførepensjon. 

Utsettes du for en yrkesskade kan du og ha rett på en yrkesskadeutbetaling fra Nav. Hva du egentlig spør om og hva som skulle være spesielt med å jobbe i helsevesenet eller i et annet yrke er jo ubegripelig.

Beklager da, er jo nettopp derfor jeg spør. Fordi jeg er usikker på det meste. Er først nå jeg har vært nødt til å prøve å sette meg inn i noe slik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...