*Budeia* Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 (endret) ☝️ Endret 2. august 2018 av *Budeia*
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Jobber ikke i helsevesen, men barnehage. Har livs/ ulykke og uføreforsikring. Anonymkode: 53303...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 1 time siden, *Budeia* skrev: ☝️ Hvor man jobber har liten betydning for forsikringer. Alt som kan skje på jobb, skal arbeidsgiver ha forsikring mot. Anonymkode: 81e71...ca6
*Budeia* Skrevet 2. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor man jobber har liten betydning for forsikringer. Alt som kan skje på jobb, skal arbeidsgiver ha forsikring mot. Anonymkode: 81e71...ca6 Joda, via KLP, men må ha jobbet der så og så lenge for at rettighetene skal tre i kraft.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 3 timer siden, *Budeia* skrev: Joda, via KLP, men må ha jobbet der så og så lenge for at rettighetene skal tre i kraft. Neppe forsikring men en obligatorisk innmelding i en pensjonskasse med både alderspensjon og uførepensjon. Utsettes du for en yrkesskade kan du og ha rett på en yrkesskadeutbetaling fra Nav. Hva du egentlig spør om og hva som skulle være spesielt med å jobbe i helsevesenet eller i et annet yrke er jo ubegripelig. Anonymkode: 81e71...ca6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Jeg har reiseforsikring. Jobbet i helsevesenet i 12 år. Anonymkode: 2045a...f54 1
*Budeia* Skrevet 2. august 2018 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Neppe forsikring men en obligatorisk innmelding i en pensjonskasse med både alderspensjon og uførepensjon. Utsettes du for en yrkesskade kan du og ha rett på en yrkesskadeutbetaling fra Nav. Hva du egentlig spør om og hva som skulle være spesielt med å jobbe i helsevesenet eller i et annet yrke er jo ubegripelig. Anonymkode: 81e71...ca6 Beklager da, er jo nettopp derfor jeg spør. Fordi jeg er usikker på det meste. Er først nå jeg har vært nødt til å prøve å sette meg inn i noe slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå