AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Hadde du følt noe "press"? Jeg skal på date med en i morgen, han spiller på landslaget og er blant annet europamester i sin idrett. Merker jeg blir smånervøs av å tenke på det haha. Selv ble jeg nettopp ferdigutdannet og lever et ganske A4-liv med fulltidsjobb. Han reiser veldig mye, er utrolig kjekk og har en del "fans" på sosiale medier. Tips til hvordan jeg kan bli mindre nervøs? Anonymkode: f5bb2...181
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du følt noe "press"? Jeg skal på date med en i morgen, han spiller på landslaget og er blant annet europamester i sin idrett. Merker jeg blir smånervøs av å tenke på det haha. Selv ble jeg nettopp ferdigutdannet og lever et ganske A4-liv med fulltidsjobb. Han reiser veldig mye, er utrolig kjekk og har en del "fans" på sosiale medier. Tips til hvordan jeg kan bli mindre nervøs? Anonymkode: f5bb2...181 Nei det kunne jeg absolutt ikke ha tenkt meg. Hadde ikke følt noe press, men hadde bare ikke være intressert i det 😜 Når det er sagt så må du ha lykke til på date, og koselig at du har funnet en du har god kontakt/kjemi med, samme hvem det er 🙂 Fokuser på det, den private kontakten dere i mellom og hvordan han er sammen med deg, fremfor hva han gjør og hvem han er ellers. Ingen grunn til å være nervøs selv om han er litt "kjendis", han er bare en vanlig person med en karriere. Det er slik du må tenke. Ikke se veldig opp på han, ikke se på han som viktigere eller bedre enn deg. For det er han ikke, dere har bare forskjellig jobber og litt forskjellige liv, men når han er med deg så er han ikke på jobb og han "er" ikke jobben sin. Jeg har vokst opp med den ene foten i "kjendisverdenen" og den andre foten utenfor, da jeg har et familiemedlem som er en offentlig person og som har vært mye i media og kjenner mange andre kjente mennesker. Og de er egentlig bare helt vanlige folk, de også, ikke noe å lage noe ekstra styr av eller stresse over 😉 Se på han som en vanlig person du, det viktigste er om han behandler deg bra, at du trives med han og om dere har god kjemi og liker hverandre. Hvem han er betyr ingenting 😜 Masse lykke til, kose deg ❤️ Anonymkode: 03c7c...1bd
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Jeg hadde ikke vært interessert i en toppidrettsutøver. Tipper jeg hadde blitt ensom i et slikt forhold. Hørt flere si det. Det som stort sett står i hodet deres er treningen. Også reiser de en del osv. Anonymkode: aa77a...0e3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Som tidligere toppidrettsutøver med godt over 200 reisedøgn og 1000 treningstimer i året må jeg si at det å ha et fungerende forhold er en krevende øvelse for begge parter. Du må belage deg på savn og oppførsel som ligner på egoisme, men det MÅ være slik om man skal hevde seg. Det vanskeligste for min tidligere partner var foruten reisingen min, det å forstå restitusjon....hvorfor måtte jeg ligge i senga midt på dagen mellom to økter i stedet for å bli med ned til byen. lykke til 🙂 Anonymkode: 5663d...b57
annebanane Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Kunne kanskje ha datet en toppidrettsutøver. Hadde nok stått på hvordan dagene hans var lagt opp, reise og hvordan jeg skulle ha passet inn inni der. Og om han er en av de som søker ekstra mye oppmerksomhet eller ei (i forbindelse med sosiale medier). Press fordi at han er kjent hadde jeg ikke følt. Er match i personlighet og livvsstilen jeg hadde vært nervøs for. Det er vel ganske normalt ellers også før en første date? Husk at han er et vanlig menneske bak yrket. Lykke til!
Peter007 Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde du følt noe "press"? Jeg skal på date med en i morgen, han spiller på landslaget og er blant annet europamester i sin idrett. Merker jeg blir smånervøs av å tenke på det haha. Selv ble jeg nettopp ferdigutdannet og lever et ganske A4-liv med fulltidsjobb. Han reiser veldig mye, er utrolig kjekk og har en del "fans" på sosiale medier. Tips til hvordan jeg kan bli mindre nervøs? Anonymkode: f5bb2...181 Det går nok helt fint. De er vanlige mennesker. Det kan være glamoriøst og brutalt på samme tid å være toppidrettsutøver. Så lenge vedkommende er aktiv må du vike for idretten. Møter du e person som er forelder må du også vike for barnet. Det er slik at du ikke alltid kan være nummer 1. Er dette greit så hvorfor ikke. Endret 2. august 2018 av Peter007
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som tidligere toppidrettsutøver med godt over 200 reisedøgn og 1000 treningstimer i året må jeg si at det å ha et fungerende forhold er en krevende øvelse for begge parter. Du må belage deg på savn og oppførsel som ligner på egoisme, men det MÅ være slik om man skal hevde seg. Det vanskeligste for min tidligere partner var foruten reisingen min, det å forstå restitusjon....hvorfor måtte jeg ligge i senga midt på dagen mellom to økter i stedet for å bli med ned til byen. lykke til 🙂 Anonymkode: 5663d...b57 Spennende å lese dette fra en toppidrettsutøvers perspektiv. Savn kommer jeg nok til å takle fint, da jeg ganske selvstendig og er vant til å være alene. Men oppførsel som ligner på egoisme, den må du gjerne utdype litt mer hehe! TS Anonymkode: f5bb2...181
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå