Stjernestøy Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Jeg ønsker å ta en hotellferie med min bedre halvdel til et sted i Europa utenfor Norden. Bare konsentrere oss om hverandre på et sted uten shopping. Det kan gjerne være på en øy eller i en landsby. Håper på seriøse svar på reisemål.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Det er da vel bare å dra hvor som helst dere har lyst til og så la være å shoppe? Anonymkode: 44c9a...447
Stjernestøy Skrevet 2. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2018 (endret) Det er ikke så lett når den andre ikke klarer å la være å være på handlesenter annenhver dag. derfor ønsker jeg med denne tråden tips til feriedestinasjoner uten shopping. har sett litt på den lille greske øya Tilos, men ønsker andre tips også Endret 2. august 2018 av Stjernestøy
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 2 minutter siden, Stjernestøy skrev: Det er ikke så lett når den andre ikke klarer å la være å være på handlesenter annenhver dag. derfor ønsker jeg med denne tråden tips til feriedestinasjoner uten shopping. har sett litt på den lille greske øya Tilos, men ønsker andre tips også Tviler på at dere får en fin tur hvis hun egentlig vil være et sted med shoppingmuligheter og du tar henne med til et avsides sted som egentlig ikke er noe for henne overhodet. Da blir det nok krangling etter dag to. Du er nok ikke såååå spennende at hun kun vil konsentrere seg om deg. Det blir fort kjedelig. Anonymkode: 1026a...bdb 1
caroprins Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Litt utenfor Europa men se på Boa Vista eller Sal på Kapp Verde. Både Tui og Ving har charter dit. På Fuerteventura er det vel mere sand enn shoppingsenter. Litt butikker inne i hovedstaden ,men man kan bestille et hotel et godt stykke utenfor denne. Begge er charter vinterdestinasjoner, men man kan sikkert komme seg dit med rutefly om sommeren og. Værmessig kan man dra dit uansett årstid. Om du booker rom på et stort resort med all inklusiv og masse aktiviteter på området pluss rett ved stranden, så er det enkelt å tilbringe dagene der uten å kjede seg.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #8 Skrevet 2. august 2018 Parga i Hellas er stort nok, men byr ikke på shopping. Anonymkode: 5c110...7e7
reiseglad Skrevet 2. august 2018 #9 Skrevet 2. august 2018 Gozo ved Malta. Skal du shoppe, er det iallefall unnagjort på et par timer.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #10 Skrevet 2. august 2018 En liten gresk øy kanskje? Sånne turistbutikker kommer du ikke unna uansett hvor du drar, dessverre. Jeg har hørt mye fint om Santorini, men har aldri vært der selv. Korfu er også fin Anonymkode: 84fe3...7ba
Gjest Linaria Skrevet 3. august 2018 #12 Skrevet 3. august 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: En liten gresk øy kanskje? Sånne turistbutikker kommer du ikke unna uansett hvor du drar, dessverre. Jeg har hørt mye fint om Santorini, men har aldri vært der selv. Korfu er også fin Anonymkode: 84fe3...7ba Jo, det gjør man, om man ikke drar til et turiststed.
Grønn te Skrevet 3. august 2018 #13 Skrevet 3. august 2018 Madeira utenfor Portugal? Mye natur og flere hoteller, lite shopping
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #14 Skrevet 3. august 2018 La Gomera, La Palma eller El Hierro. Ingen innkastere som maser, kriminalitet eksisterer nesten ikke. Ingen store kjøpesentre eller turistfeller. Vakker natur og kjempefine muligheter for fjellturer. Anonymkode: 53e05...7d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå