Gå til innhold

Feriemål i Europa uten shopping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å ta en hotellferie med min bedre halvdel til et sted i Europa utenfor Norden.

Bare konsentrere oss om hverandre på et sted uten shopping. Det kan gjerne være på en øy eller i en landsby.

Håper på seriøse svar på reisemål.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er da vel bare å dra hvor som helst dere har lyst til og så la være å shoppe?

Anonymkode: 44c9a...447

Skrevet (endret)

Det er ikke så lett når den andre ikke klarer å la være å være på handlesenter annenhver dag.

derfor ønsker jeg med denne tråden tips til feriedestinasjoner uten shopping.

har sett litt på den lille greske øya Tilos, men ønsker andre tips også

Endret av Stjernestøy
Skrevet

Parga eller Samos 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Stjernestøy skrev:

Det er ikke så lett når den andre ikke klarer å la være å være på handlesenter annenhver dag.

derfor ønsker jeg med denne tråden tips til feriedestinasjoner uten shopping.

har sett litt på den lille greske øya Tilos, men ønsker andre tips også

Tviler på at dere får en fin tur hvis hun egentlig vil være et sted med shoppingmuligheter og du tar henne med til et avsides sted som egentlig ikke er noe for henne overhodet. Da blir det nok krangling etter dag to. Du er nok ikke såååå spennende at hun kun vil konsentrere seg om deg. Det blir fort kjedelig. 

Anonymkode: 1026a...bdb

• Liker 1
Skrevet

Litt utenfor Europa men se på Boa Vista eller Sal på Kapp Verde.  Både Tui  og Ving har charter dit.

På Fuerteventura  er det vel mere sand enn shoppingsenter. Litt butikker inne i hovedstaden ,men man kan bestille et hotel et godt stykke utenfor denne. 

Begge er charter  vinterdestinasjoner,  men man kan sikkert komme seg dit med rutefly om sommeren og. Værmessig kan man dra dit uansett årstid. 

Om du booker rom på et stort resort med all inklusiv og masse aktiviteter på området pluss rett ved stranden,  så er det enkelt å tilbringe dagene der uten å kjede seg.

AnonymBruker
Skrevet

Parga i Hellas er stort nok, men byr ikke på shopping.

Anonymkode: 5c110...7e7

Skrevet

Gozo ved Malta. Skal du shoppe, er det iallefall unnagjort på et par timer.

AnonymBruker
Skrevet

En liten gresk øy kanskje? Sånne turistbutikker kommer du ikke unna uansett hvor du drar, dessverre. Jeg har hørt mye fint om Santorini, men har aldri vært der selv. Korfu er også fin

Anonymkode: 84fe3...7ba

Skrevet

Nerja. Absolutt favoritt

Gjest Linaria
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

En liten gresk øy kanskje? Sånne turistbutikker kommer du ikke unna uansett hvor du drar, dessverre. Jeg har hørt mye fint om Santorini, men har aldri vært der selv. Korfu er også fin

Anonymkode: 84fe3...7ba

Jo, det gjør man, om man ikke drar til et turiststed.

Skrevet

Madeira utenfor Portugal? Mye natur og flere hoteller, lite shopping :) 

AnonymBruker
Skrevet

La Gomera, La Palma eller El Hierro. Ingen innkastere som maser, kriminalitet eksisterer nesten ikke. Ingen store kjøpesentre eller turistfeller. Vakker natur og kjempefine muligheter for fjellturer.

Anonymkode: 53e05...7d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...