AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Jeg begynner å lure på om jeg har klart å bli gravid igjen allerede. I 2 uker nå har jeg hatt vondt/vært øm/stiv i hoftene. Litt som bekkenløsningen var da jeg gikk gravid. Jeg har også fått en del utflod igjen, men ingen mensen. Fullammer, så det forklarer jo hvorfor mensen fortsatt ikke har kommet, å jeg vet at fullamming ikke er prevensjon, vi ønsker 2 tette. jeg er også skikkelig trøtt om dagen, men det kan jo komme av lite søvn i denne babyperioden. Babyen er 4 mnd nå. hvordan var deres symptomer når dere ble gravide kort tid etter fødsel? Anonymkode: f870d...d0e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Ops.. denne skille vel kanskje vært under graviditet...🙄😬 Anonymkode: f870d...d0e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Hvorfor tar du ikke en test? Eller går til legen og sjekker? Anonymkode: 52abe...706
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Fordi jeg ikke har giddet å bruke penger på det, ekkelt og greit😊 har hørt at når baby en rundt 3 mnd kan det komme et rush av hormoner som gjør at veldig mange lan mistenke graviditet uten at det er reelt. Derfor Spørr jeg heller her om hvordan symptomer andre hadde ved graviditet raskt etter fødsel. Anonymkode: f870d...d0e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke har giddet å bruke penger på det, ekkelt og greit😊 har hørt at når baby en rundt 3 mnd kan det komme et rush av hormoner som gjør at veldig mange lan mistenke graviditet uten at det er reelt. Derfor Spørr jeg heller her om hvordan symptomer andre hadde ved graviditet raskt etter fødsel. Anonymkode: f870d...d0e Symptomer er jo så forskjellig fra person til person så egentlig blir du bare like forvirret over kroppen din som du allerede er. Du kan vente og se om det gir seg, eller så kan du ta en graviditetstest eller gå til legen Anonymkode: 52abe...706 1
MammaV Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Ble gravid når storesøster var 5 måneder, jeg merket fort at bekkenet var verre, ekstremt trøtt også uteble mens, har 13 måneder mellom mine og det er helt topp 😊 så ved hver minste dårlige dag nå som bekkenet verker så er jeg nesten sikker på at jeg er gravid på tross av p-stav 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå