Gå til innhold

Jeg føler jeg har et veldig dårlig forhold til min far

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre ble skilt da jeg var veldig liten og vi var hos pappa hver 2. Helg og en dag i uken. Så traff han ny dame som hjernevasket han og han har alltid vært litt dumsnill også. Etter noen år ble samværet mindre og hun tvang han tilslutt å fraskrive seg foreldreretten. Vi dro derfor til farmor hver 2.helg istedet og møtte pappa da. Det var ikke så ofte vi dro hjem til han for kona var et sint monster før. De er heldigvis skilt idag og jeg er veldig glad i pappa og han forguder barnebarnet sitt, men vi treffes veldig sjeldent. Vi bor 25 minutter unna hverandre, men ser hverandre kanskje 6-7 ganger i året. Sist jeg var på besøk var i vinter. Hvordan få et bedre forhold nå i voksen alder? Jeg synes det er vanskelig og vi har ikke noe å prate om :(

Anonymkode: 3569b...402

Videoannonse
Annonse
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Det kunne hjulpet mye hvis du fortalte mer konkret hva du eventuelt har prøvd, for å komme til en slags forsoning med din far. Man kan forsøke å bedre et forhold på flere ulike vis. Om du derimot har utprøvd det meste, må man kanskje forberede seg på at kontakten ikke har så gode fremtidsutsikter, med tanke på eventuell progresjon.

Noen ganger forblir en relasjon dårlig, uansett hvor hardt man prøver. Det er dessverre ikke alltid man får de rette faktorene på gli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...