Leah1982 Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Vår felles frøken blir to i oktober,og vi ønsker en til,og starter prøving mitt i el eller på slutten av den nå super spent og nervør tokk to mnd før jeg ble gravid med lillemor så spent på tiden nå,gleder meg virkelig til en ny graviditet
Leah1982 Skrevet 2. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2018 Takk så mye veldig spent,vet jeg blir fort gravid,så spent på når det klaffer 😊😊 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Lykke til! Vår blir to år om 14 dager, og vi prøver også på nytt 😊 tok fire måneder for oss første gang, så jeg er veldig spent. Håper det går like fort for dere denne gangen🙏🏼 Anonymkode: 4feab...570
Leah1982 Skrevet 2. august 2018 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lykke til! Vår blir to år om 14 dager, og vi prøver også på nytt 😊 tok fire måneder for oss første gang, så jeg er veldig spent. Håper det går like fort for dere denne gangen🙏🏼 Anonymkode: 4feab...570 Tokk to mnd fra jeg tokk ut spiralen til jeg ble gravid med lillemor 😊 håper det går fort nå også,et barn til er sterkt ønsket 😊 gratulerer med snart 2 år 😊 spennende 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå