Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #1 Del Skrevet 9. mars 2005 Han spiser lite. Han kaster ikke opp, men han er blitt tynn og vil ikke ha så mye mat. Dette har pågått i noen måneder nå, og jeg begynner å bli bekymret. Nå er han blitt vant til å ikke spise så mye at når han spiser litt så får han bare vondt. Tarmene er ikke vant til å jobbe lenger.. Hva jeg lurer på er om hvordan jeg skal gå frem med å kommentere det. Han blir så fort sår på dette området. Tror egentlig han ikke vil ha det slik, men det har blitt sånn bare. Hva kan jeg si til han for å få han på andre tanker? Han trener som en gal også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 9. mars 2005 #2 Del Skrevet 9. mars 2005 Det er ikke lett det der. Dessuten er spiseforstyrrede mennesker, hvis det er det som er tilfelle her da, veldig forskjellige i hvordan de reagerer på ting. hvis at du er der for han, og ikke press på når det gjelder maten - er i hvertfall noen råd. virker det som om han har det vanskleig sånn ellers da? eller har han forandret væremåte i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #3 Del Skrevet 9. mars 2005 Hmmm interessant. Typen min kommenterte meg i forgårs atjeg spiser så lite og lurte på om jeg hadde et problem. Eneste problemet mitt er at jeg rett og slett ikke eier matlyst/glemmer å spise. Kanskje det er slik med han også. Det er iallfall ikke så alvorlig som å ikke spise for en føler seg tjukk, og akkurat det kan jeg bli litt hissig for når jeg blir spurt om, spesielt fler ganger. Du får ta han med til lege eller noe. Kanskje jeg bør ta med meg selv til en og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #4 Del Skrevet 10. mars 2005 Takk for svar. Hva som plager meg litt er at jeg er begynt å bli flau over hvordan han ser ut nå. Det er så mange av vennene våre som sier han er så tynn og lurer på hvorfor han ikke spiser. Da bare ror han seg vekk og sier at han spiser normalt men at han går bare ned i vekt av det. Jeg tror kanskje han har skjønt at han trenger å legge på seg litt, men at det er skummelt nå som han er så tynn. Man vil jo alltid være tynn, i hvertfall flesteparten av oss! Dette er ikke lett, men jeg holder et øye med han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå