AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 I går kveld rundt middnatt ble det meldt inn noe til politiet som gjelder meg, jeg er i alle fall ganske sikker på at personen tok kontakt med dem og at det ikke bare var noe som personen sa. Jeg antar at det er overveiende sannsynlig at politiet tok saken alvorlig og at de ser på saken som noe som haster og som de prioriterer. Kommer jeg mest sannsynlig aldri til å høre noe fra politiet i og med at jeg ikke har hørt noe fra dem ennå? Eller er det fortsatt en sjanse for at jeg kommer til å høre noe fra dem i løpet av dagen i dag? Anonymkode: e51ca...5e7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Meget mulig de tar kontakt i løpet av de nærmeste dagene. Siden de har mye å gjøre, så skal det veldig alvorlige saker til, før det blir tatt med en gang Anonymkode: 60f3b...946
wahaj Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Er vel du som startet tråden i går som ble stengt? Har de ikke kommet ennå, så kommer de mest sannsynlig ikke heller. Søk heller hjelp, da det er tydelig at det er det du trenger akkurat nå. God bedring! Livet kan være fantastisk, det går bare i berg og dalbane. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meget mulig de tar kontakt i løpet av de nærmeste dagene. Siden de har mye å gjøre, så skal det veldig alvorlige saker til, før det blir tatt med en gang Anonymkode: 60f3b...946 Skjønner. Jeg får vel bare ha tålmodighet de nærmeste dagene og vente å se om jeg hører no fra dem. Anonymkode: e51ca...5e7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 3 minutter siden, wahaj skrev: Er vel du som startet tråden i går som ble stengt? Har de ikke kommet ennå, så kommer de mest sannsynlig ikke heller. Søk heller hjelp, da det er tydelig at det er det du trenger akkurat nå. God bedring! Livet kan være fantastisk, det går bare i berg og dalbane. Hvilken tråd? Nei, det var ikke meg. Jeg har ikke vært aktiv her på noen måneder. Logget meg bare på nå nettopp for å lage denne tråden. Anonymkode: e51ca...5e7
wahaj Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Ok, da beklager jeg. Da kan du stryke svaret mitt over. Ang spm ditt så vet jeg da ikke. Kommer nok an på hva saken gjelder og alvorlighetsgrad ift om politi eventuelt tar kontakt og når.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 13 minutter siden, wahaj skrev: Ok, da beklager jeg. Da kan du stryke svaret mitt over. Ang spm ditt så vet jeg da ikke. Kommer nok an på hva saken gjelder og alvorlighetsgrad ift om politi eventuelt tar kontakt og når. Det går fint. Nei, det er vel vanskelig for utenforstående å vite, spesielt uten å vite hva saken gjelder. Men som sagt så tror jeg nok at politiet ser på saken som alvorlig, eller de er i alle fall pliktet til å reagere i forholdt til den informasjonen som de har fått av personen. Jeg ønsker helst ikke å si noe om hva saken gjelder da det vil gjøre meg lett å kjenne igjen. Håper det er forståelig. Anonymkode: e51ca...5e7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #8 Skrevet 2. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går fint. Nei, det er vel vanskelig for utenforstående å vite, spesielt uten å vite hva saken gjelder. Men som sagt så tror jeg nok at politiet ser på saken som alvorlig, eller de er i alle fall pliktet til å reagere i forholdt til den informasjonen som de har fått av personen. Jeg ønsker helst ikke å si noe om hva saken gjelder da det vil gjøre meg lett å kjenne igjen. Håper det er forståelig. Anonymkode: e51ca...5e7 Så lenge det ikke er en fare for gjentagelse i nær fremtid, eller det står om liv, så blir det nok puttet i bunken " dette skal vi gjøre i løpet av uka" Anonymkode: 60f3b...946
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #9 Skrevet 2. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så lenge det ikke er en fare for gjentagelse i nær fremtid, eller det står om liv, så blir det nok puttet i bunken " dette skal vi gjøre i løpet av uka" Anonymkode: 60f3b...946 Ok, da så, da får jeg nok vente til slutten av uka for å se. Anonymkode: e51ca...5e7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #10 Skrevet 2. august 2018 Jeg tror muligens de også har mottatt informasjon fra en annen person også. Om akkurat det samme som den første personen har meldt om. Vil det gjøre at de prioriterer å løse saken fortere eller har det lite å si? Anonymkode: e51ca...5e7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #11 Skrevet 2. august 2018 Du vil nok høre fra de en av de nærmeste dagene om du har gjort noe straffbart. Anonymkode: 6e97b...b70
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #12 Skrevet 2. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vil nok høre fra de en av de nærmeste dagene om du har gjort noe straffbart. Anonymkode: 6e97b...b70 Det er ikke straffbart, men det er som sagt alvorlig. Anonymkode: e51ca...5e7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #13 Skrevet 2. august 2018 Hva gjorde du? I overskriftsform Anonymkode: 23d98...0ee
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #14 Skrevet 2. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva gjorde du? I overskriftsform Anonymkode: 23d98...0ee Hvorfor skal du vite det? Anonymkode: 09bec...c79 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #15 Skrevet 2. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva gjorde du? I overskriftsform Anonymkode: 23d98...0ee Som sagt tidligere så ønsker jeg ikke å gå nærmere inn på hva det gjelder enn det som jeg allerede har gjort. Jeg ønsker selvfølgelig ikke å bli gjenkjent. Anonymkode: e51ca...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #16 Skrevet 2. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke straffbart, men det er som sagt alvorlig. Anonymkode: e51ca...5e7 Om du sier det ikke er straffbart, men alvorlig så er det jo vanskelig for oss andre å avgjøre om du vil høre fra politiet når du ikke sier hva det gjelder. Tviler på at det er så unikt at du kan bli gjenkjent på KG. Anonymkode: 6e97b...b70 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #17 Skrevet 2. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om du sier det ikke er straffbart, men alvorlig så er det jo vanskelig for oss andre å avgjøre om du vil høre fra politiet når du ikke sier hva det gjelder. Tviler på at det er så unikt at du kan bli gjenkjent på KG. Anonymkode: 6e97b...b70 Det har du nok rett i. Saken er nok ikke så veldig uvanlig i seg selv, men det er veldig sjeldent at slike saker blir skrevet om i avisen eller nevnt av politiet på twitter, noe jeg tror denne saken blir dersom politiet velger å gå videre med den. Derfor vil det være lett å kjenne meg igjen når man ser saken i andre medier. Anonymkode: e51ca...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #18 Skrevet 2. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du sier det ikke er straffbart, men alvorlig så er det jo vanskelig for oss andre å avgjøre om du vil høre fra politiet når du ikke sier hva det gjelder. Tviler på at det er så unikt at du kan bli gjenkjent på KG. Anonymkode: 6e97b...b70 Vi får jo ikke avgjort det uansett om vi får vite hva det er. Det er ikke sånn det fungerer. Noen folk altså,eier ikke skam. Anonymkode: 09bec...c79 1
Thildamor Skrevet 2. august 2018 #19 Skrevet 2. august 2018 Hører du fra dem så gjør du nok det ganske snart. Om dette skjedde i gårkveld, så er det nok ikke den første saken de tar fatt i med på morgenen i dag. Mest sannsynlig, om du hører fra de, blir nok tidligst i morgen eller rett over helga. Det kommer nok an på hvor mye vekt de legger i av hva de har fått av informasjon. Og er det ikke straffbart, men bare alvorlig så vil de i verste fall bare ta en snakk med deg, om de ikke henlegger saken.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #20 Skrevet 2. august 2018 5 minutter siden, Thildamor skrev: Hører du fra dem så gjør du nok det ganske snart. Om dette skjedde i gårkveld, så er det nok ikke den første saken de tar fatt i med på morgenen i dag. Mest sannsynlig, om du hører fra de, blir nok tidligst i morgen eller rett over helga. Det kommer nok an på hvor mye vekt de legger i av hva de har fått av informasjon. Og er det ikke straffbart, men bare alvorlig så vil de i verste fall bare ta en snakk med deg, om de ikke henlegger saken. Ok, er det jeg håper på. Anonymkode: e51ca...5e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå