AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Jeg er ganske sikker på at politiet har fått informasjon om meg fra andre som ikke stemmer. Hvordan forholder jeg meg da til politiet om de bestemmer seg for at de ser på saken som alvorlig nok og de bestemmer seg for å oppsøke meg? Jeg antar at man selvfølgelig burde være rolig, høflig og saklig mot dem, men er det noe mer man burde tenke på? Anonymkode: fccc1...78b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Det er menesker som skal gjøre en jobb, så da behandler man de som mennesker som gjør en jobb. De aller fleste er lette å snakke med, så faller seg nok naturlig. Har mye med de å gjøre i min jobb, så litt erfaring med å snakke med de. Anonymkode: e2a90...9f5 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er menesker som skal gjøre en jobb, så da behandler man de som mennesker som gjør en jobb. De aller fleste er lette å snakke med, så faller seg nok naturlig. Har mye med de å gjøre i min jobb, så litt erfaring med å snakke med de. Anonymkode: e2a90...9f5 Godt å høre. Jeg har egentlig veldig lite erfaring med de fra før. Ble tilfeldig stoppet på gaten en gang der de stilte meg noen spørsmål før de sa at de bare stoppet meg fordi de var bekymret og ønsket meg en god dag videre, så sånn sett er jo erfaringen jeg har positiv. Anonymkode: fccc1...78b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Fortell sannheten og gi dem den informasjonen de trenger for å bekrefte\avkrefte det de undersøker? Anonymkode: a9e59...959 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortell sannheten og gi dem den informasjonen de trenger for å bekrefte\avkrefte det de undersøker? Anonymkode: a9e59...959 Takk, det skal jeg gjøre om det blir aktuelt. Anonymkode: fccc1...78b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #8 Skrevet 2. august 2018 3 timer siden, Wonka skrev: Hva er det med deg de reagerer på da? Ønsker ikke å gå inn på det, da det ikke er hovedsaken i tråden. Anonymkode: fccc1...78b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #9 Skrevet 2. august 2018 Hvis du er redd for at de skal komme på døra og spør deg om du har planer om å ta livet ditt, så tror jeg du kan ta det med ro. De ville nok kommet til nå hvos de tenkte å komme Anonymkode: 9217f...04e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #10 Skrevet 2. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er redd for at de skal komme på døra og spør deg om du har planer om å ta livet ditt, så tror jeg du kan ta det med ro. De ville nok kommet til nå hvos de tenkte å komme Anonymkode: 9217f...04e Nei, jeg kan si såpass at det er ikke det jeg er redd for. Anonymkode: fccc1...78b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå