Gå til innhold

Det er så mange som skriver "de riktige følelsene"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 2.8.2018 den 17.58, NO haters please skrev:

Hvis det gir mer mening, "the juice is worth the squeeze", kan menn være i en relasjon med kvinner uten å føle så mye for henne.

Klart det, er man sulten nok så smaker all mat godt. 

De fleste kvinner med greit utseende trenger derimot ikke være i et forhold for å få regelmessig sex. 

Anonymkode: 6c3b0...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Klart det, er man sulten nok så smaker all mat godt. 

De fleste kvinner med greit utseende trenger derimot ikke være i et forhold for å få regelmessig sex. 

Menn er virkelig enkle vesener sånn sett. Det har ingenting med desperasjon å gjøre.

Og ja, damer kan lett få seg sex men ut fra hva jeg kan lese, så er de mer interesserte i dypere relasjoner (de fleste ihvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, NO haters please skrev:

Menn er virkelig enkle vesener sånn sett. Det har ingenting med desperasjon å gjøre.

Og ja, damer kan lett få seg sex men ut fra hva jeg kan lese, så er de mer interesserte i dypere relasjoner (de fleste ihvertfall)

Hvis vi skal følge metaforen min, så er det ikke desperasjon å spise tilgjengelig mat når man er sulten. Men om det er kun det man gjør, blir det aldri gourmet-mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvis vi skal følge metaforen min, så er det ikke desperasjon å spise tilgjengelig mat når man er sulten. Men om det er kun det man gjør, blir det aldri gourmet-mat. 

Definer gourmet-mat 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
45 minutter siden, NO haters please skrev:

Hvis man lar seg lure gang på gang så fortjener man kanskje å bli lurt?

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me...

Du skjønte ikke hva jeg mente? Skaff deg mer erfaring med folk og livet så blir du mer reflektert 😉hold deg unna internett og ikke kom med råd til noen som helst, fordi det du sier er både feil og dårlig. Du tråkker ned de som sliter med relasjoner og du har ikke nok erfaring til å skjønne at det du sier er usant og svarthvitt.

Anonymkode: 2c59c...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du skjønte ikke hva jeg mente? Skaff deg mer erfaring med folk og livet så blir du mer reflektert 😉hold deg unna internett og ikke kom med råd til noen som helst, fordi det du sier er både feil og dårlig. Du tråkker ned de som sliter med relasjoner og du har ikke nok erfaring til å skjønne at det du sier er usant og svarthvitt.

Jeg skjønte hva du mente. Men du må lære deg å lese mennesker bedre, og å gjennomskue løgn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe i det. Å slite med relasjoner er ett sårt tema men for å komme noen vei og bli bedre på det må man bite i det sure eplet og innse at en skiller seg litt ut på en eller annen måte. Det er ikke sikkert man gjør noe galt, jeg oppfører meg greitt mot andre men jeg er ekstremt var for andres blikk og gester. Det er meg, ikke andre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, NO haters please skrev:

Definer gourmet-mat 

Kjæresten min var i et nytte-og-hygge-forhold før han møtte meg, la oss kalle innholdet i dette forholdet for "gryterettt". De gjorde mye av det samme som i et vanlig forhold, unntatt å føle at noe sto på spill og at de skulle utvikler seg personlig og seksuelt. Etter noen år slo han opp. Han hadde "spist seg mett på gryterett", og hadde forsatt tilgang på "småmat" så han ikke gikk sulten. Men han ønsket seg noe mer. La oss kalle det "stille lysten etter gourmet-mat". Han sier at med det samme han traff meg, skjønte han at jeg har "gourmetmat-potensial". Jeg er godt vant med at kokkene kjøper inn de ingrediensene de selv vil, og og tar seg tid til å skape mat som er virkelig god. Jeg ble mange en gang overrasket over at han forventet "gryterett" og "hamburger" in min restaurant, siden jeg kunne tilby retter med flere lag. Likevel tok det en stund før han avslørte hvilke nye retter han var mest nysgjerrig på å lage. Den ene var ikke en rett jeg heller hadde smakt før, men da vi begynte å lage den, ble vi etterhvert både drevne og bortskjemte og syntes at dette smaker utsøkt, og ser ikke for oss at vi prøver andre kjøkken.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kjæresten min var i et nytte-og-hygge-forhold før han møtte meg, la oss kalle innholdet i dette forholdet for "gryterettt". De gjorde mye av det samme som i et vanlig forhold, unntatt å føle at noe sto på spill og at de skulle utvikler seg personlig og seksuelt. Etter noen år slo han opp. Han hadde "spist seg mett på gryterett", og hadde forsatt tilgang på "småmat" så han ikke gikk sulten. Men han ønsket seg noe mer. La oss kalle det "stille lysten etter gourmet-mat". Han sier at med det samme han traff meg, skjønte han at jeg har "gourmetmat-potensial". Jeg er godt vant med at kokkene kjøper inn de ingrediensene de selv vil, og og tar seg tid til å skape mat som er virkelig god. Jeg ble mange en gang overrasket over at han forventet "gryterett" og "hamburger" in min restaurant, siden jeg kunne tilby retter med flere lag. Likevel tok det en stund før han avslørte hvilke nye retter han var mest nysgjerrig på å lage. Den ene var ikke en rett jeg heller hadde smakt før, men da vi begynte å lage den, ble vi etterhvert både drevne og bortskjemte og syntes at dette smaker utsøkt, og ser ikke for oss at vi prøver andre kjøkken.  

Jeg ble sliten av å lese dette, men jeg antar du er flink i senga....?

Da kan man jo bare betale en prostituert for det samme? Eller tenker du på noe MER enn bare sex? jeg ble for å være ærlig veldig forvirra av det du skrev her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
35 minutter siden, NO haters please skrev:

Jeg ble sliten av å lese dette, men jeg antar du er flink i senga....?

Da kan man jo bare betale en prostituert for det samme? Eller tenker du på noe MER enn bare sex? jeg ble for å være ærlig veldig forvirra av det du skrev her

Ja, bortsett fra at kjøp av sex er ulovlig i Norge. Fyi. 

Anonymkode: 974d4...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, bortsett fra at kjøp av sex er ulovlig i Norge. Fyi. 

Så du er god i senga og brukte så mange innlegg på å si det. Det er faktisk det viktigste for menn (den eneste tingen man kan få fra en kvinne som man ikke kan få fra en mann). Men det er også endel menn som er fornøyde så lenge de får pult og ikke gidder henge seg opp i high maintenance kvinner som deg. 

Ja sexkjøp er ulovlig, men stopper ikke menn fra å kontakte de 700+ prostituerte som reklamerer på en viss nettside. Politiet har bedre ting å energien sin på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2018 den 20.22, NO haters please skrev:

Menn har følelser, men de viser det annerledes enn kvinner. De viser det gjennom handling. Heller det enn en crazy dramaqueen som forer på følelser.

Spør du meg hvorfor menn er skrudd sammen annerledes enn kvinner?

Jeg spør hvorfor man vil være i et forhold til noen uten kjærlighetsfølelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dalila said:

Jeg spør hvorfor man vil være i et forhold til noen uten kjærlighetsfølelser. 

Fordi det er praktisk og det funker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 minutter siden, NO haters please skrev:

Fordi det er praktisk og det funker. 

Det funker ikke. Derfor er dere utro over lav sko. Fordi dere treffer damer som dere tiltrekkes av, samtidig som dere ikke er tiltrukket av kona. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...