AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Hva kommer det av at stort sett alle jenter her på forumet mener at penisstørrelse har lite ,eller ingenting å si !? mens på forumet til denne linken er tonen en helt annen ? Hva skal man egentlig tro ? http://forum.babyverden.no/threads/betyr-penis-størelsen-noe.1648961/page-2 Anonymkode: 9904f...5c1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Nokså like svar på begge forum. Helt vanlige svar. "Liker dem normalt til stor", "må ikke være for svær", "for liten, nei takk". Som mann må en akseptete at enhver kvinne du ligger med har preferanser, enten fra praksis, eller fra andre kilder. Sånn er det bare. Anonymkode: 9a489...52a 1
Peaches Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 1. Generelt sett tror jeg det er sikkert å si at jenter foretrekker litt over gjennomsnittet. 2. Menn bryr seg mye mer om størrelse enn kvinner. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva kommer det av at stort sett alle jenter her på forumet mener at penisstørrelse har lite ,eller ingenting å si !? mens på forumet til denne linken er tonen en helt annen ? Hva skal man egentlig tro ? http://forum.babyverden.no/threads/betyr-penis-størelsen-noe.1648961/page-2 Anonymkode: 9904f...5c1 Hva er det med menn som er så sinnsykt opptatt av størrelsen på pikken? Jeg har alltid gitt faen i hvor stor min er. Anonymkode: eb2bd...582 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 At jenter sier størrelse ikke har noe å si er en liten hvit løgn. Du er naiv hvis du velger å tro på det. Anonymkode: 4c32e...a0b
SlemUlv Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Jeg foreslår TS faktisk leser svarene i tråden. Som variere fra "vil ha svær" "har egentlig ikke noe å si, det å kunne bruke den er viktigere" til "må ikke være over 17". Sånn med tanke på at enkelte menn her inne, mener at alt under 17 er liten. 1
Støvkost Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 Trøst deg med at ingen du møter i livet vil være mer opptatt av penisen din enn du er selv! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå