Gå til innhold

Stor blodklump..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Mensen nå, og det hender jeg blør små blodklumper, men nå oppdaget jeg nettopp en diger en i bindet og lurer på om det er normalt? Jeg ble litt redd egentlig når jeg så hvor stor den var..

Jeg legger ved bilde her. Beklager ekkelt bilde.

20180802_030640.jpg

Anonymkode: 97b19...f26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spontanabort? Det skjer oftere enn man tror. Hvis du føler smerter eller ubehag bør du kontakte legen.

Anonymkode: f4b55...834

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er hinnerester. Normalt. Dog ikke normalt å legge ut bilde😂

Anonymkode: c98ff...ef5

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg opplevd en gang. Jeg dro til gynekolog men de fant ikke noe galt og det skjedde aldri igjen. Sannsynligvis var det hinnerester. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da ikke noe farlig å legge ut bilde...

Ellers er det ganske normalt at dette skjer en gang i blant, altså at store biter av hinne kommer ut. Har blitt lettere skremt et par ganger selv.

Anonymkode: f3115...3e3

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier ikke å gjøre det. Ikke ta bilde heller, men jeg ble ganske redd når jeg så en slik svær en..for aldri skjedd før.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spontanabort? Det skjer oftere enn man tror. Hvis du føler smerter eller ubehag bør du kontakte legen.

Anonymkode: f4b55...834

Er nok ikke spontan abort. Har hatt to sa før.. og da har jeg hatt jævlig vondt samtidig med krampetrekninger i magen. Det gikk riktignok ca 50 dager fra forrige mensen her denne gang, men jeg pleier å ha sykluser på 40 dager ca, og av og til enda lenger fordi jeg har pcos. Noen ganger hopper jeg over mensen og. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier ikke å gjøre det. Ikke ta bilde heller, men jeg ble ganske redd når jeg så en slik svær en..for aldri skjedd før.

Har alltid slike rester, har mensen kun i 3 dagef, så regner med alt skulle ut. Så synes ikke det så spesielt merkelig ut.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke spontan abort. Har hatt to sa før.. og da har jeg hatt jævlig vondt samtidig med krampetrekninger i magen. Det gikk riktignok ca 50 dager fra forrige mensen her denne gang, men jeg pleier å ha sykluser på 40 dager ca, og av og til enda lenger fordi jeg har pcos. Noen ganger hopper jeg over mensen og. 

en kjemisk abort trenger ikke kjennes, de går til grunne rundt når mensen skal komme. 

Anonymkode: d36fa...ddd

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

en kjemisk abort trenger ikke kjennes, de går til grunne rundt når mensen skal komme. 

Men en kjemisk abort vil ikke påvirke menstruasjonen mtp blødninger og klumper. Da er ikke egget utviklet. 

Anonymkode: 1d98a...260

AnonymBruker
Skrevet

Når syklusen har blitt lenger så kan også mensen bli sterkere eller mer klumper, det har jeg opplevd. Så sant du ikke blør veldig mye eller har mer smerter enn normalt så ville jeg tatt det helt med ro. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes mensen har vært merkelig denne gangen. Den starta vel på mandag. Men mandag til onsdag ettermiddag var det omtrent ikke blod. Så kom det masse i går kveld, med klumper og den store over. Idag så blør det nesten ikke igjen. Så det får meg nesten til å lure på om det er Mensen eller en annen form for blødning jeg har hatt..

Noen som har hatt det på samme vis?

AnonymBruker
Skrevet
På 2.8.2018 den 10.12, AnonymBruker skrev:

Men en kjemisk abort vil ikke påvirke menstruasjonen mtp blødninger og klumper. Da er ikke egget utviklet. 

Jo, mensen kan komme senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...