AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Har forsøkt å Google rundt dette med timing rundt EL, men blir ikke helt klok. La denne pp inn aksjer 5, 3 og 1 dag før og samme kveld som første positive EL test, men fikk ikke hatt sex dagen etter da testen var omtrent positiv morgen og negativ igjen på kveld. Kan dette være nok? Føler man også burde sex hatt kvelden testen ble negativ og helst dagen etter der igjen. Hva er deres mening? Anonymkode: 65ba7...f4c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har forsøkt å Google rundt dette med timing rundt EL, men blir ikke helt klok. La denne pp inn aksjer 5, 3 og 1 dag før og samme kveld som første positive EL test, men fikk ikke hatt sex dagen etter da testen var omtrent positiv morgen og negativ igjen på kveld. Kan dette være nok? Føler man også burde sex hatt kvelden testen ble negativ og helst dagen etter der igjen. Hva er deres mening? Anonymkode: 65ba7...f4c Jeg har ikke noe godt svar, syns også det der med EL og tester er litt vanskelig! Men det sies jo alt det beste er før EL og sædcellene kan jo leve ganske lenge, så jeg vil tro dere har en reell sjanse for å være heldige med det dere har gjort Anonymkode: 42c2e...527
Gjest BethD Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Du har ikke EL før testen er negativ igjen etter positiv. Så å ha sex før testen er positiv er litt feil du bør starte å ha sex når testen er positiv og så helt til den er negativ igjen og helst minst en dag etter det igjen også siden egget sannsynligvis slipper mellom 12-36 timer etter negativ test.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 1 time siden, BethD skrev: Du har ikke EL før testen er negativ igjen etter positiv. Så å ha sex før testen er positiv er litt feil du bør starte å ha sex når testen er positiv og så helt til den er negativ igjen og helst minst en dag etter det igjen også siden egget sannsynligvis slipper mellom 12-36 timer etter negativ test. Takk for god informasjon! Har også lest at man bør ha sex minst en dag etter positiv test også, men fikk ikke til dette denne gangen dessvere. Håpet da at det kanskje ville holde at vi hadde sex dagene før og samme dag som positiv test. Hadde negativ test igjen dagen etter positiv test. Trodde egget slapp 12-36 timer etter positiv test og ikke negativ 😝 Ikke lett dette altså😅 Anonymkode: 65ba7...f4c
Gjest BethD Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for god informasjon! Har også lest at man bør ha sex minst en dag etter positiv test også, men fikk ikke til dette denne gangen dessvere. Håpet da at det kanskje ville holde at vi hadde sex dagene før og samme dag som positiv test. Hadde negativ test igjen dagen etter positiv test. Trodde egget slapp 12-36 timer etter positiv test og ikke negativ 😝 Ikke lett dette altså😅 Anonymkode: 65ba7...f4c Kan Såklart være jeg tar feil,men det er sånn jeg har forstått det
Forever22 Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Det er ikke nødvendigvis for sent når el testen er negativ dersom den var positiv samme dag eller dagen før. det kan uansett klaffe. men selvsagt minsker sjansen litt :-) når jeg ble gravid denne gangen så hadde jeg sex før positiv el test, aner ikke når testen ble positiv heller.. så det er absolutt ikke godt å vite ang el tester og når el kommer 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå