Gå til innhold

Hvorfor finner jeg ikke bilde av Michael Kors vesken min på Google?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så lyst å vite hva vesken heter, men var så uheldig å rive prislappen av før jeg sjekket. 

Den er en slags hardbag utgave, logo hengende i kjetting, og to håndtak med kjetting nederst, og skinnhåndtak. Brunt skinn. Det er også skinnremser i kjettingen. 

Vesken ble kjøpt på en Michael Kors butikk i USA. 

Har lett overalt på nett, men finner altså ikke eksakt denne modellen ☹️ Og begynner å lure på hvilke veske jeg egentlig har kjøpt 🤥

Anonymkode: f7817...ddc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Post bilde her?

Anonymkode: 2388d...d7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant jeg fant (på Instagram av alle ting) 

Det er en Susannah :ninuskapus:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et annet spørsmål i samme slengen 😁 Er det noen som vet om den selges i Norge, og vet norsk pris på denne? Finner den kun på amerikanske sider. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke dette veskene som lages kun av sekunda skinn? Var en test som omhandlet dette merket på TV2 hjelper deg, eller FBI på NRK. Der kunne de faktisk rive i stykker ganske lett, det som skulle være så utrolig flott veske. Men, det var ikke så bra som prisen tilsier det skulle være........ Betaler noe uhorvelig mye for noe som ikke er verdt noen ting i praksis.

Anonymkode: 986a6...562

AnonymBruker
Skrevet
På 2.8.2018 den 2.55, AnonymBruker skrev:

Et annet spørsmål i samme slengen 😁 Er det noen som vet om den selges i Norge, og vet norsk pris på denne? Finner den kun på amerikanske sider. 

Du er oppskriften på hva en patetisk person er, føler du deg bedre visst veska er dyr😂😂😂😂gro deg litt selvtillit 

Anonymkode: 3001a...83f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er oppskriften på hva en patetisk person er, føler du deg bedre visst veska er dyr😂😂😂😂gro deg litt selvtillit 

Idiot 🙄

Anonymkode: 4f85c...e46

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idiot 🙄

Anonymkode: 4f85c...e46

😂😂jeg kan være så mye idiot du vil,det endrer ikke fakta om din patetiske person og lave selvtillit 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂😂jeg kan være så mye idiot du vil,det endrer ikke fakta om din patetiske person og lave selvtillit 😂

Den eneste som fremstår som en idiot i denne tråden er du 😂😂👏🏻

Du vet ikke hvorfor jeg vil vite prisen på veska i Norge 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...