AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #21 Skrevet 5. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sunn skepsis du liksom. Hadde jeg fått melding om hvorfor jeg skrev med noen og han la det frem på den måten som du gjør så hadde jeg også mistet interessen. Du antar at hennes hensikter ikke var gode, men egentlig så var det din egen usikkerhet som ødela for deg. Du velger å fremstille henne som en dårlig person istedenfor å innrømme at du dreit på draget på grunn av usikkerhet. Anonymkode: 36f41...e89 Glemte visst å sitere innlegget jeg skulle svare på. Anonymkode: 36f41...e89
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #22 Skrevet 5. august 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Merkelig det der, hvis jeg går etter 15 år yngre kvinner er jeg en gammel gris. Hvis 15 år yngre kvinner tar kontakt med meg og jeg avviser de, er jeg fortsatt en gammel gris, men dum i tillegg Anonymkode: 786cd...7ea Tror du gjorde en feil der ass. Jeg er 38, kunne absolutt funnet på å skrevet til en på 55. Anonymkode: 36871...a87
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #23 Skrevet 5. august 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Merkelig det der, hvis jeg går etter 15 år yngre kvinner er jeg en gammel gris. Hvis 15 år yngre kvinner tar kontakt med meg og jeg avviser de, er jeg fortsatt en gammel gris, men dum i tillegg Anonymkode: 786cd...7ea Tror du har misforstått ekstremt her. Hun er ikke en ungjente med daddy issues eller en sårbar student - hun er 40 år. Ingen er gamle griser når de kontakter en middelaldrende kvinne. Du må gjerne hevde at det er "samfunnets feil" at du dret på draget, men det gjør det ikke sant. Anonymkode: 7cedd...47f
Supernelle Skrevet 5. august 2018 #24 Skrevet 5. august 2018 På 2.8.2018 den 19.35, AnonymBruker skrev: Så jeg synes dere skal være ærlige om hva dere er ute etter; "Mitt mål er å finne en middelmådig jente av mitt utseendemessige nivå som jeg kan være halvfornøyd med, mens jeg runker til bilder av penere jenter på instagram. Er du for pen vil jeg ikke date deg, er du under meg kan du glemme det, er du midt på treet så kan vi kanskje finne ut av noe halvhjertet, så ta kontakt". Anonymkode: 7cedd...47f Dette er noe av det beste jeg har lest på lenge. Snakk om å ta enkelte på kornet! Det virker helt håpløst å finne kjærligheten der ute, jeg tror jeg skaffer meg to-tre katter isteden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå