Gjest V. O Skrevet 9. mars 2005 #1 Skrevet 9. mars 2005 For en tid tilbake møtte jeg den mest sjarmerende mannen jeg noen gang har møtt. Vi var en del sammen (helt uskyldig, ikke noe fysisk) og fikk veldig god kontakt. Fikk inntrykk av at det kanskje kunne ha blitt noe mer, men jeg hadde på den tiden kjæreste. Nå er det slutt, og jeg tenker på denne mannen mye, men er redd for å ta kontakt, i og med at jeg har "avvist" ham tidligere... Og så vet jeg ikke om han er singel eller noe sånt, synes bare det er ekkelt hvis han har glemt meg.. Det mest sannsynlige er at han ser på meg som en i nettverket sitt og ikke noe mer. Har ikke verdens beste selvtillit.. Det er vanskelig å ignorere dette, når jeg tenker så mye på ham og har lyst å treffe ham igjen. Bør jeg svelge stoltheten min, eller?
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #2 Skrevet 9. mars 2005 For en tid tilbake møtte jeg den mest sjarmerende mannen jeg noen gang har møtt. Vi var en del sammen (helt uskyldig, ikke noe fysisk) og fikk veldig god kontakt. Fikk inntrykk av at det kanskje kunne ha blitt noe mer, men jeg hadde på den tiden kjæreste. Nå er det slutt, og jeg tenker på denne mannen mye, men er redd for å ta kontakt, i og med at jeg har "avvist" ham tidligere... Og så vet jeg ikke om han er singel eller noe sånt, synes bare det er ekkelt hvis han har glemt meg.. Det mest sannsynlige er at han ser på meg som en i nettverket sitt og ikke noe mer. Har ikke verdens beste selvtillit.. Det er vanskelig å ignorere dette, når jeg tenker så mye på ham og har lyst å treffe ham igjen. Bør jeg svelge stoltheten min, eller? Selvsagt burde du det! :-) Se å plukk opp den telefonen på virrevirrevappen, og ring raskere enn raskest! Livet er for kort til å ikke gripe hva man finner av slike herligheter som du beskriver her :-) Du vet du vil
Cata Skrevet 9. mars 2005 #3 Skrevet 9. mars 2005 Svelg stoltheta og grip telefonen. Selv om det skulle bli et avslag så tror jeg du kommer til å angre mindre på at du prøvde enn på at du prøver. Trekk pusten dypt - og tvi-tvi.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #4 Skrevet 9. mars 2005 trådstarter igjen.. Jeg vet jeg vil, men hva skal jeg si??? Hvordan gå frem?? Det er faktisk mye lettere å fortelle andre hva de skal gjøre i en slik situasjon. Når det kommer til en selv, blir det verre.. Vet vel egentlig at jeg kommer til å gjøre et eller annet, men har ikke funnet ut eksakt hva....
Cata Skrevet 9. mars 2005 #5 Skrevet 9. mars 2005 Starte med tekstmelding kanskje? Noe a la "Hei, hvordan har du det. Jeg har tenkt på deg." Da sender du et livstegn uten å bli påtrengende. Bare et forslag altså.
Gjest Chrizzy Skrevet 9. mars 2005 #6 Skrevet 9. mars 2005 Ja gjør det, menn er også veldi åpen for komplimanger, å at ei jente tar kontakt er jo et komplimang, så da gjør du en god gjerning, både for han og for deg. Så får man se hva som skjer, det er jo spennende da :-) Tvi tvi
Gjest Siri34 Skrevet 10. mars 2005 #7 Skrevet 10. mars 2005 Syns du skal tenke deg litt om før du tar kontakt. Er det lenge siden bruddet med forrige kjæresten din ?, og er du helt over han? . Spør bare da det er "lett" for å forestille seg at denne mannen likssom er drømmemannen da forrige tydeligvis ikke var det. Du sier jo selv at du avviste han tidligere ,hvorfor gjorde du det? , og hadde du kontakt med vedkommende mens du var sammen med han forrige?. Er det barn med i bildet forøvrig ?,
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #8 Skrevet 10. mars 2005 Enig med Siri. Høres ut som han er en potensiell "In between"- greie...... Styr unna.
smidja Skrevet 10. mars 2005 #9 Skrevet 10. mars 2005 Og hva så om det evnt bare blir en in between greie? Hopp i det jente og sett i gang. Livet går så fort, og du vet aldri hva som hadde skjedd om du lot det være. Kanskje det bare er drømmemannen som venter på deg? Og om det ikke er det, så kan det jo bare være en måte å vite det helt sikkert på. Hopp i det!!!
Gjest V.O Skrevet 10. mars 2005 #10 Skrevet 10. mars 2005 Grunnen til at jeg skrev at jeg "avviste" ham, var at jeg var i et annet forhold og tok hensyn til det. Hvis ikke skulle jeg gjerne ha "prøvd meg" på det tidspunktet. Bruddet mellom meg og eksen er ganske ferskt, men har vært dødt lenge og jeg "holdt ut" pga et felles barn (en 8 mnd gammel guttebaby). Men jeg vet at jeg har det bedre uten eksen, og de eneste følelsene jeg har for han er vennskapelige. Føler uansett at det er vanskelig å gå videre med livet mitt uten å såre eksen, er litt usikker på hvor mye hensyn jeg skal ta, hvor lenge jeg skal sette livet på hold. Har hatt litt kontakt med han andre (noen få sms). Han er virkelig veldig hyggelig. Redd for å involvere meg for seriøst i noe også, fordi jeg har et barn å ta hensyn til. Redd for at et evt nytt forhold ikke vil holde over lang tid, og at barnet mitt knytter seg til denne personen. Men hvis man aldri satser, er det iallfall ingen sjanse for å bli sammen med drømmemannen, på livstid, heller... Vente noen måneder til kanskje?? Bare så det er sagt, jeg er ikke redd for å være alene, det er ikke det det går på. Jeg får den hjelpen jeg trenger mht barnepass, økonomi er ok...osv
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #11 Skrevet 10. mars 2005 Hva med å utvikle et vennskap? Foreslå kino, kafetur etc, men ikke framstå som om du vil noe mer? I beste fall blir dere godt kjent og finner at dere passer utmerket sammen, i "verste" fall har du fått en ny venn.
Gjest V.O Skrevet 10. mars 2005 #12 Skrevet 10. mars 2005 Det hadde passet utmerket hvis vi ikke hadde bodd så langt fra hverandre... flere timers kjøring.. det virker vel ikke akkurat uskyldig og tilfeldig da..
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #13 Skrevet 10. mars 2005 trådstarter igjen.. Jeg vet jeg vil, men hva skal jeg si??? Hvordan gå frem?? Det er faktisk mye lettere å fortelle andre hva de skal gjøre i en slik situasjon. Når det kommer til en selv, blir det verre.. Vet vel egentlig at jeg kommer til å gjøre et eller annet, men har ikke funnet ut eksakt hva.... Du trenger ikke måtte 'si' noen spesiell ting vet du :-) Si 'hei'. De fleste samtaler innledes slik, hvorfor skulle denne samtalen måtte innledes noe annerledes? Og gjør det når du bader i vellbehag. Når du er ekstra glad over å tenke på ham, slik at du går rundt å nynner, smiler i speilet til deg selv. Akkurat da skal du ringe eller skrive ham. For slikt merkes, vet du vel :-)
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #14 Skrevet 10. mars 2005 hihi. det får det til å høres enkelt og fint ut, og det er vel nettopp det det er, innerst inne.. takk for støtten. (det bobler litt i magen. deilig da)
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #15 Skrevet 10. mars 2005 hihi. det får det til å høres enkelt og fint ut' date=' og det er vel nettopp det det er, innerst inne.. takk for støtten. (det bobler litt i magen. deilig da)[/quote'] Klart det er :-)
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 10. mars 2005 #16 Skrevet 10. mars 2005 hihi. det får det til å høres enkelt og fint ut' date=' og det er vel nettopp det det er, innerst inne.. takk for støtten. (det bobler litt i magen. deilig da)[/quote']' bare gjør det. du taper ingenting på det. hvis han ikke er interrisert vil ikke du ha han. for en som ikke er interrisert i deg er uinterresant. (staver jeg 'interresant' riktig?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå