AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Jeg holder på med en fyr som er veldig stor "der nede", aldri vært borti noe lignende før!! Har fått flere rifter etter samleie med han, jeg var våt nok å veldig klar når vi begynte.. Men det som er, er at det er et hel***** og gå på do å tisse.. det svir, ikke bare litt. Sjekka der nede isted å ser at det også har kommet en kul i skjedeåpningen? Har aldri opplevd det før, å den er sinnsyk vond å komme borti! I tillegg til at den største rifta går rett vedsiden av den kulen. Jeg har også vært ekstremt våt de siste dagene, det drypper fra meg. Når jeg reiser meg om morgenen renner det litt. Det er ikke urin, eller utflod. Det lukter ingenting. Noen som har vært borti noe lignende? Tenker og ringe lege imorgen.. Anonymkode: 2358e...fd9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 4 minutter siden, jonnejinta skrev: Har du født barn? Ja, har 2 barn Anonymkode: 2358e...fd9
jonnejinta Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 Den kulen du kjenner er den stor? Henger den påen måte ut? Jeg tenker i banen nedsunken livmor...
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 6 minutter siden, jonnejinta skrev: Den kulen du kjenner er den stor? Henger den påen måte ut? Jeg tenker i banen nedsunken livmor... Er nok ikke nedsunken livmor. Det sitter liksom på siden i åpningen.. litt vanskelig og forklare men. Den er på str med en drue. Var også til gynekolog for 5 uker siden å da var alt bra. Men kulen kom igår..🤔 Anonymkode: 2358e...fd9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Det er kjertler rundt åpningen, som kan ha blitt tilstoppa med noe og betent. Antakelig ikke noe farlig, men med rifter og alt høres det smart ut å ta en tur til legen. Ellers er det sikkert smart å bruke litt tid på å tøye deg litt ut før sex...? Folk holder jo på med fisting og all slags greier, uten å få rifter - men en må ta det pent og forsiktig ❤️ Anonymkode: 3cbd5...520 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er kjertler rundt åpningen, som kan ha blitt tilstoppa med noe og betent. Antakelig ikke noe farlig, men med rifter og alt høres det smart ut å ta en tur til legen. Ellers er det sikkert smart å bruke litt tid på å tøye deg litt ut før sex...? Folk holder jo på med fisting og all slags greier, uten å få rifter - men en må ta det pent og forsiktig ❤️ Anonymkode: 3cbd5...520 Eller kansje en god gammeldags blemme. Anonymkode: cd58b...ddf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå