Gå til innhold

Skummel opplevelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 2.8.2018 den 20.28, AnonymBruker skrev:

Noen som har tips om forsvars spray? Driver å tenker jeg ikke har lyst å oppleve sånt igjen uten forsvar middel på meg. 😕 
Vet pepperspray er ulovlig i Norge, men fines det alternativer? Aldri følt et behov for sånt før nå. 

Anonymkode: 76706...d2f

Pepperspray er ikke lovlig i Norge. Men det fins en del godkjente forsvarssprayer med forskjellige kvaliteter. En venninne kjøpte forsvarsspray fra Bodygurad her: https://spygadgets.no/forsvarsspray-bodyguard-knock-out hun har ikke brukt den ennå. men det høres ut at den fungerer effektivt.           

Anonymkode: ecb8f...7de

Skrevet

Har du registreringsnummeret på bilen? Om du har så gi det til politiet. 

Hvor skjedde dette? I oslo? Ble litt skeptisk til å gå ute om kvelden nå kjenner jeg.

Tips: 
-Ha med en liten hårspray med i lommen eller vesken
-Lær selvforsvar. Kommer langt med slag,spark og frigjøringsteknikker.
-Klærene du har på deg burde ikke være lette å få tak og henge fast i deg i, f.eks hette på jakken, lange snorer, skjerf osv. 
-Ha en person du kan ringe om ting blir ubehagelig. Om du ikke har en person, så funker 02800 (politiets vanlige nummer, ikke nødnummer). 
-Ha på deg en refleksvest
-Ha med deg en liten fløyte som du kan holde klar til å blåse i om det blir ubehagelig. Lyd= skummelt for drittsekker

AnonymBruker
Skrevet
På 2.8.2018 den 20.28, AnonymBruker skrev:

Noen som har tips om forsvars spray? Driver å tenker jeg ikke har lyst å oppleve sånt igjen uten forsvar middel på meg. 😕 
Vet pepperspray er ulovlig i Norge, men fines det alternativer? Aldri følt et behov for sånt før nå. 

Vanlig hårspray.  Funker som bare det. Den kan du fint ha i vesken uten at det er noe galt med det.

Anonymkode: f520f...98a

AnonymBruker
Skrevet
På 2.8.2018 den 7.50, AnonymBruker skrev:

Men ville noen virkelig kidnappet en overvektig jente som meg? 😦

Vanskelig å bære deg kanskje, men man skal aldri si aldri.

Anonymkode: 68422...d68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...