Gå til innhold

Når eksen har ny dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en stund siden det ble slutt, fikk vite at han har begynt å date en ny jente. De har blitt med hverandre hjem fra byen noen ganger, og nå er han kjempeaktiv på sosiale medier. Slik han var når vi to var i begynnelsen. Det er den delen av forholdet jeg savner mest, den nye, spennende og deilige følelsen - nesten berusende følelsen av å være nyforelsket.

Jeg føler meg helt elendig. Har aldri vært den som har kommet over noen "sist". Jeg skulle gjort alt for å få han tilbake, men må innse realiteten.

Hvordan kommer jeg over dette? Hvor lang tid tok det dere? Noen tips? 

fytti helvete det gjør så vondt

Anonymkode: 0daf0...adb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må huske på hva som ikke funket mellom dere. Det er ikke noe galt i å føle sorg, la deg selv føle på det. Da går det fortere over. ofte når andre går videre så føler man ekstra på tomheten, men IKKE la den ta overhånd. Prøv å mentalisere, det er ikke noe annerledes for deg nå på egenhånd, enn hva det var når han ikke holdt på med noen. Alt er i hodet.  

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg føler med deg. Jeg hadde det akkurat sånn da eksen min hadde begynt å møte ei ny. Kvaltes av ubehag hver dag av tanken og vissheten av det. Jeg møtte en jeg også (jeg møtte en først, var mer en rebound) og det hjalp på en del, det tok ikke bort følelsene mine men den besettelsen. Det endte med at han dumpet henne og nå er vi sammen igjen. 

Anonymkode: 4ad06...991

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er det som er vanskelig. Det var ikke noe mellom oss som ikke fungerte, det var urealistisk på grunn av avstand, så han avsluttet det etter at vi var frem og tilbake. Det er vanskelig å vite at han VIL, men ikke av praktiske årsaker. 

Men det med at alt sitter i hodet er kjempe bra tips, det skal jeg prøve å tenke. At ingenting er annerledes nå, det var et veldig godt råd. 

Jeg er nok bare redd for at han skal komme over meg og ikke føle noe lenger, og jeg er ensom og alene. 

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Det er en stund siden det ble slutt, fikk vite at han har begynt å date en ny jente. De har blitt med hverandre hjem fra byen noen ganger, og nå er han kjempeaktiv på sosiale medier. Slik han var når vi to var i begynnelsen. Det er den delen av forholdet jeg savner mest, den nye, spennende og deilige følelsen - nesten berusende følelsen av å være nyforelsket.

Jeg føler meg helt elendig. Har aldri vært den som har kommet over noen "sist". Jeg skulle gjort alt for å få han tilbake, men må innse realiteten.

Du har da flere mannfolk å velge blant enn han har kvinner ...så skjerp deg. Det er da hundre ganger lettere for kvinnfolk å få seg kjæreste. Men det handler vel om at han er ekstra spennende og aktuell nå som et annet kvinnfolk også har gitt han godkjent stemplet. 

AnonymBruker
Skrevet

Slett han fra sosiale medier så du slipper å få kjærlighetslivet hans slengt i trynet

Anonymkode: d4004...e53

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynn å date selv, vær med andre. Var det du eller han som gjorde det slutt?

Anonymkode: c3a5b...d92

AnonymBruker
Skrevet

En mann er ikke nødvendigvis mer spennende bare fordi han er sammen med en annen dame. Kan være at dama er desperat og ikke ser forskjell på gull og gråstein :ler: Mange fæle menn som har dame. 

Anonymkode: 98cea...aad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Xcase33 skrev:

Du har da flere mannfolk å velge blant enn han har kvinner ...så skjerp deg. Det er da hundre ganger lettere for kvinnfolk å få seg kjæreste. Men det handler vel om at han er ekstra spennende og aktuell nå som et annet kvinnfolk også har gitt han godkjent stemplet. 

Nei, jeg savnet han like mye før, det bare gjør vondt å se han gå videre. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Begynn å date selv, vær med andre. Var det du eller han som gjorde det slutt?

Anonymkode: c3a5b...d92

Han som gjorde det slutt. Klarer ikke date andre, aldri opplevd det sånn før. Jeg blir kvalm av tanken :( hatt kjærlighetssorg før, men det har aldri tatt vekk interessen min for å flørte og date andre. Nå vil jeg heller være alene hvis han ikke vil ha meg..

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slett han fra sosiale medier så du slipper å få kjærlighetslivet hans slengt i trynet

Anonymkode: d4004...e53

det er det lureste, men jeg vet han følger med på meg - i hvert fall gjorde før hun, så syntes kanskje det virker litt agressivt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...