Gå til innhold

Angst!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har angst, noen dager mye, andre dager lite. Min angst er veldig konkret, jeg er livredd for at det skal skje de jeg er glad i noe. Spesielt da min samboer. Jeg ønsker på ingen måte å hindre han/kontrollere han eller noe, men enkelte dager når angsten er som værst virker det nesten som at eneste som føles trygt er å ha han tett inntil meg. 

Han jobber så klart, å jeg støtter han 100% i jobben, jeg er stolt av han. Men morgenene før han drar er et mareritt, jeg får nesten ikke puTe å han må bruke 10-15 min på å få meg til å «lande» før han kan dra. Etter noen timer går det gradvis over. 

Det er så vondt og slitsomt å ha det slik, jeg føler livskvaliteten stagnerer. Jeg har gått i traumebehandling i 2 år og det har hjulpet på mye, men denne delen sitter støpt i meg. 

Jeg vet hvorfor jeg har det slik, og samboeren min er helt fantastisk forståelsesfull og omtenksom. Men jeg råtner av dårlig samvittighet for at angsten min pga mine opplevelser i fortiden påvirker hans og vårt liv så mye nå.

Jeg føler jeg har forsøkt alt, men denne delen føles uhåndterbar.

Anonymkode: 2a589...6f6

Videoannonse
Annonse
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet (endret)

Separasjonsangst. Har du vurdert å skaffe deg en psykolog som er flink på dette området?

Endret av Jegskulleønskeat
Gjest BearMama
Skrevet
6 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Separasjonsangst. Jeg har også dette, og det sitter som støpt i meg også. Har du vurdert å skaffe deg en psykolog som er flink på dette området?

👆🏻

AnonymBruker
Skrevet

Separasjonsangst. Jeg har også dette, og det sitter som støpt i meg også. Har du vurdert å skaffe deg en psykolog som er flink på dette området?

Jeg har gått til psykolog i 2 år men føler ikke det hjelper noe. Jeg bor på en liten plass så er ikke bare å velge og vrake heller 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er hverdagen din med dette forresten? Klarer du å styre det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...