AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Jeg har angst, noen dager mye, andre dager lite. Min angst er veldig konkret, jeg er livredd for at det skal skje de jeg er glad i noe. Spesielt da min samboer. Jeg ønsker på ingen måte å hindre han/kontrollere han eller noe, men enkelte dager når angsten er som værst virker det nesten som at eneste som føles trygt er å ha han tett inntil meg. Han jobber så klart, å jeg støtter han 100% i jobben, jeg er stolt av han. Men morgenene før han drar er et mareritt, jeg får nesten ikke puTe å han må bruke 10-15 min på å få meg til å «lande» før han kan dra. Etter noen timer går det gradvis over. Det er så vondt og slitsomt å ha det slik, jeg føler livskvaliteten stagnerer. Jeg har gått i traumebehandling i 2 år og det har hjulpet på mye, men denne delen sitter støpt i meg. Jeg vet hvorfor jeg har det slik, og samboeren min er helt fantastisk forståelsesfull og omtenksom. Men jeg råtner av dårlig samvittighet for at angsten min pga mine opplevelser i fortiden påvirker hans og vårt liv så mye nå. Jeg føler jeg har forsøkt alt, men denne delen føles uhåndterbar. Anonymkode: 2a589...6f6
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 (endret) Separasjonsangst. Har du vurdert å skaffe deg en psykolog som er flink på dette området? Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat
Gjest BearMama Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 6 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Separasjonsangst. Jeg har også dette, og det sitter som støpt i meg også. Har du vurdert å skaffe deg en psykolog som er flink på dette området? 👆🏻
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 6 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Separasjonsangst. Jeg har også dette, og det sitter som støpt i meg også. Har du vurdert å skaffe deg en psykolog som er flink på dette området? Jeg har gått til psykolog i 2 år men føler ikke det hjelper noe. Jeg bor på en liten plass så er ikke bare å velge og vrake heller Anonymkode: 2a589...6f6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 6 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Separasjonsangst. Jeg har også dette, og det sitter som støpt i meg også. Har du vurdert å skaffe deg en psykolog som er flink på dette området? Hvordan er hverdagen din med dette forresten? Klarer du å styre det? Anonymkode: 2a589...6f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå