AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Er så lei av å bli intervjuet om hvem jeg er og hva jeg gjør og hvor mange barn jeg har og fargen på soverommet og hvor jeg var på ferie og hva kjæresten min heter og ..... Ja, det er noe overdrevet, men dere skjønner poenget. Hvordan gjør dere som ikke er interessert i å dele så mye info om deg selv og bare vil få den hersens håret klippet det? Anonymkode: 9688b...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 De gjør det for å berolige deg, føle deg som et betydningsfull menneske. De har glemt alle svarene i det du går ut av døren. Hvis det bare er en saks du er ute etter. Så fås det kjøpt på europris. Men du må regne med å operere den selv. Bruksanvisning pleier å følge med. Anonymkode: 579f6...b68
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De gjør det for å berolige deg, føle deg som et betydningsfull menneske. De har glemt alle svarene i det du går ut av døren. Hvis det bare er en saks du er ute etter. Så fås det kjøpt på europris. Men du må regne med å operere den selv. Bruksanvisning pleier å følge med. Anonymkode: 579f6...b68 Da sier vi takk til deg. Anonymkode: 9688b...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så lei av å bli intervjuet om hvem jeg er og hva jeg gjør og hvor mange barn jeg har og fargen på soverommet og hvor jeg var på ferie og hva kjæresten min heter og ..... Ja, det er noe overdrevet, men dere skjønner poenget. Hvordan gjør dere som ikke er interessert i å dele så mye info om deg selv og bare vil få den hersens håret klippet det? Anonymkode: 9688b...0dc Skjønner deg godt.. Jeg går til en på hjemstedet mitt som jeg faktisk liker veldig godt. Det er en mann, og han er bare noen år eldre enn meg . Vi kan snakke om alt og ingenting. Der kan jeg være meg selv.Finn deg en homo frisørvenn du også. Mye bedre enn jenter/ damer. Anonymkode: cb059...636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå