Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Holder på med noe omskolering for tiden. Jeg jobber 100% og tar samtidig utdanning nettbasert. 

Føler dette stjeler all fritiden min. Jeg er egentlig glad i å trene, men føler skolen kommer først. 

Har dere tips til hvordan jeg kan få tid til å trene og få slappet litt av innimellom? Tar imot alle tips❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når ettermiddagene er fulle her står jeg tidlig opp og trener før jobb. Vi har dusj på jobben så jeg drar tidlig inn og løper før jobb flere dager i uken. Er fantastisk å være ferdig trent kl 08.00

Kunne det vært en mulighet for deg? :) 

Skrevet
16 minutter siden, Addie skrev:

Når ettermiddagene er fulle her står jeg tidlig opp og trener før jobb. Vi har dusj på jobben så jeg drar tidlig inn og løper før jobb flere dager i uken. Er fantastisk å være ferdig trent kl 08.00

Kunne det vært en mulighet for deg? :) 

Ikke dumt! Skal absolutt prøve! :-) 

Skrevet
Akkurat nå, Julia95 skrev:

Ikke dumt! Skal absolutt prøve! 🙂

Ellers får du bare ha lit lavere krav til trening nå. Og fritid. 

Du er jo kjempeflink som både jobber og studerer. Vær stolt av deg selv. :) Og det er heldigvis bare midlertidig 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan prøve å prioritere trening litt en liten periode? Å stå opp litt tidligere for å trene er smart. Eventuelt hva med å sette av et spesielt tidspunkt på dagen til trening, for eksempel kl. 18, og variere treningstiden litt fra dag til dag.

Selv er jeg fulltidsstudent og har en regel om å slutte med skolearbeid kl. 17, så jeg får fritid til å gjøre alt annet enn skolearbeid. En gang hadde jeg et semester hvor jeg nærmest gjorde skolearbeid hele dagen jeg var våken, og møtte dessverre veggen flere ganger den gangen. Så mitt tips er å ikke undervurder verdien av fritid. :) Lykke til!

Anonymkode: e89f3...4cf

Skrevet

Åh feel you! Føler jeg har møtt veggen det første året! Derfor trenger jeg mer fritid. Takk! :-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...