Gå til innhold

Noen som har prøvd denne? "fuck me silly man"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du først skal bruke litt penger på et leketøy...... Hva med en fucking machine isteden?

Slik som denne for eksempel; 

https://adultrepdao.com/buy-sex-machine-orgasm-fucking-machines-for-sale/

Sjekk norske nettbutikker og se hva de har av slikt.

Står høyt på ønskelista, sammen med en Sybian...... Kan også anbefales..... Og såklart en Hitachi magic wand.....mye morsomt ekstrautstyr til den.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare sørg for å legge den i skapet når foreldrene dine kommer på besøk.

Anonymkode: 2ce50...9be

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare sørg for å legge den i skapet når foreldrene dine kommer på besøk.

haha å hjelpes. hadde foreldrene mine, eller noen som helst i verden, funnet den så hadde jeg kasta meg i elva.

Anonymkode: 29c2a...d61

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, *Mocca* said:

Hvis du først skal bruke litt penger på et leketøy...... Hva med en fucking machine isteden?

Står høyt på ønskelista, sammen med en Sybian...... Kan også anbefales..... Og såklart en Hitachi magic wand.....mye morsomt ekstrautstyr til den.....

kjære vene. det var mye maskingreier. Har du sånn?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kjære vene. det var mye maskingreier. Har du sånn?

Nei, har dessverre ikke det..... Men alle skal i hus etterhvert, blir nok Hitachi først.... Med tanke på prisen....

Men med en fucking machine har du tross alt muligheten til å bli tatt hardt akkurat når du vil.....😂🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HerrBæsjerumpehull
1 hour ago, *Mocca* said:

The old Roman "knob on a stick"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, *Mocca* skrev:

Nei, har dessverre ikke det..... Men alle skal i hus etterhvert, blir nok Hitachi først.... Med tanke på prisen....

Men med en fucking machine har du tross alt muligheten til å bli tatt hardt akkurat når du vil.....😂🤭

Ja av en maskin...🤔 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja av en maskin...🤔 

Ja, og i mangel av en mann er det helt ypperlig, eller når man trenger mer enn en mann alene klarer.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Har noen prøvd dette produktet? Ja, jeg er veldig singel, og ble veldig nysgjerrig :P  Den er dyr så jeg spør her inne først

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/dildoer/fuck-me-silly-man/

Utenom spørsmålet ja, men jeg ble egentlig litt trist på tanken av at noen faktisk må gå til innkjøp av slike greier...

Anonymkode: 597da...b9f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snart kommer sexrobotene. Ser ut til at d ikke bare er menn som vil benytte seg av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, *Mocca* skrev:

Ja, og i mangel av en mann er det helt ypperlig, eller når man trenger mer enn en mann alene klarer.....

Du må ha et trist liv om du tror at den greia der er bedre enn hva en mann klarer. I stedet for å kjøpe inn disse maskinene (hvor skal du forresten ha de, du må vel bygge garasje for å få plass) så bruk heller tid og energi på å finne deg et ordentlig mannfolk. 

Anonymkode: 66556...665

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må ha et trist liv om du tror at den greia der er bedre enn hva en mann klarer. I stedet for å kjøpe inn disse maskinene (hvor skal du forresten ha de, du må vel bygge garasje for å få plass) så bruk heller tid og energi på å finne deg et ordentlig mannfolk. 

Anonymkode: 66556...665

Langt ifra så trist som du later til å tro, du vet at sexleketøy kan være et supplement? Og mange bruker dildoer og virbatorer sammen med en partner....

Må skuffe deg når det gjelder at jeg heller burde bruke tiden på å finne meg et ordentlig mannfolk..... Har en mann jeg, med deilig kuk....og tunge ... Sex minst en gang om dagen, innendørs, utendørs, bdsm, mye forskjellige morsomme leketøy vi bruker sammen.....

Og i tillegg..... treffer vi både par og menn vi har det gøy med sammen.... så det mangler ikke på hverken mannfolk eller damer for min del....

Her er mannen like ivrig på at jeg skal få fucking machine og sybian og masse annet.... Og ja han har også leketøy som jeg har oppfordret han til å kjøpe.

Samtidig er det ikke alltid vi er sammen 24/7 snodig nok..... Og leketøy er kjærkomment når man trenger tilfredsstillelse uten at partner er hjemme....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 1.8.2018 den 23.41, AnonymBruker skrev:

haha å hjelpes. hadde foreldrene mine, eller noen som helst i verden, funnet den så hadde jeg kasta meg i elva.

Samme her 🤣

Anonymkode: 36c73...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 8/2/2018 at 3:20 PM, AnonymBruker said:

men jeg ble egentlig litt trist på tanken av at noen faktisk må gå til innkjøp av slike greier...

Vurdert antidepressiva?

Anonymkode: 5e209...5b1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterende at det absolutt MÅ være på engelsk. Hvorfor kan de ikke kalle det for "Ligg med meg, tøysemann"? :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 8.8.2018 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Vurdert antidepressiva?

Anonymkode: 5e209...5b1

Nei, så deprimerende var det ikke. Kun litt sånn småtrist at jeg fikk vondt av de stakkarne som må gå til innkjøp av sånt. Det er bare så..tja..patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, så deprimerende var det ikke. Kun litt sånn småtrist at jeg fikk vondt av de stakkarne som må gå til innkjøp av sånt. Det er bare så..tja..patetisk.

Hehe, ja, der fikk du sagt det. Satt folk litt på plass. Kalt dem patetiske, selv om du har litt vondt av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...