AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Hvor hyggelig er det vel ikke at banker endelig og særlig i fra nettbanker har en stemme? Det er bedrøvelig når man skal søke lån etc og ikke får kundekontakt eller en person å forholde seg til. I dag skal man gjøre alt selv, og føre opp alt igjennom sin egen pc og sende inn søknad. Får man avslag eller svar så er det uten at det er en person du har å forholde deg til, fordi du skal også akseptere elektronisk. Dermed synes jeg det er svært gledelig og samtidig alvorlig når banker endelig MÅ ringe sine egne "kunder" for å få dem til å samtykke og godkjenne til de nye personvernkravene. Har dere synspunkter der "tause Birgitte" er en gjenganger når banker ikke har interesse i å snakke med deg? Anonymkode: f2943...f38
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Jeg på min side synes det er genialt at man kan fikse alt på nett selv. Anonymkode: 4474b...2e5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 Er deilig åmkunne fikse alt selv. Så setter pris på tiden vi er i, der jeg slipper kontakt med banker. Anonymkode: 95bba...693
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 Jeg er VELDIG glad for at all kommunikasjon nå kan skje på data. Ønsker ikke å bli oppringt eller å måtte ringe selv. Kundeservice på telefon hører fortiden til. Anonymkode: 8fcf9...eac 1
_popcorn_ Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 Har aldri hatt noe problem med å komme i kontakt med en person i banken, hverken i forbindelse med lån, forsikringer eller rådgivning om sparing og pensjon. Har derimot ikke fått hverken e-post eller brev, eller melding i nettbank om GDPR fra bankene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå