Egenskap Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Hei. Jeg er mann som har fire produkter som skal påføres på ansikt og hele kroppen. Men jeg har ikke kone eller kjæreste dermed ender jeg oppi kvinneguiden for råd. Når jeg kjøpte de to produktene som skal påføres på ansikt så var beskjeden at jeg skulle dusje først. Fordi da åpner porene i ansiktet. Når jeg har tørket meg og er varm i huden påføres produkt en på ansiktet, denne skal smøres over hele ansiktet, dermed jobber man frem slik at den urene huden kommer frem. Når man har smurt over det hele, så venter man to minutter. Deretter fjerner man det, men jeg er usikker med hva. Når jeg har fjernet det, så smører jeg på produkt 2 som skal masseres inn i huden på ansikt. Dermed er jeg ferdig der. Neste produkter skal påføres på kropp. Jeg er usikker om den skal kombineres med både vann og produktet. Produktet er som krystaller og har blå farge. Iallfall husker jeg man skulle benytte ved en skål, men husker ikke hele prosedyren ved det. Når det var påført så skulle jeg vente omtrent to minutter når det var smøret inn, deretter vaske vekk det som var smurt inn. Deretter igjen påføre ett nytt produkt på huden, og dermed var jeg ferdig. Er det kvinner som jeg kan få hjelp i fra her?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Spenol på hele kroppen. Finnes ingen bedre eller noen ved siden. Anonymkode: b8c90...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå