Gå til innhold

Hjelp meg å komme over en fuckboy

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har dessverre klart å rote meg oppi en fuckboy. Vi holdt på i 6 mnd, litt frem og tilbake. Jeg avsluttet et par ganger, men han var ekspert på å si de rette tingene. Han er skremmende god på å manipulere. Når jeg holdt avstand, ville han ha meg SÅ sterkt. Ble vi for nære, skygget han unna.

Først og fremst, jeg visste ikke at han var slik da vi begynte å date. Fikk inntrykk av at han var en skikkelig fin gutt, og vi ble veldig godt kjent før vi hadde sex. Kunne snakke om alt mellom himmel og jord. Men merket meg etterhvert at han egentlig ikke brydde seg om det jeg sa. Etter vi hadde hatt sex, tok den biten over forholdet. Han var opptatt av at vi skulle være ekslusive. Veldig nysgjerrig på om jeg hadde kontakt med andre gutter, ganske sjalu.

Men da han endelig hadde slutta med hot/ cold- greiene sine, fant jeg ut at han rota med ei annen bak ryggen min. Da ble jeg knust, og kutta han ut. Vi har ikke hatt sex siden. Vi har fortsatt kontakt (han skriver til meg/ snapper hver dag) og han prøver veldig hardt å vinne meg tilbake. 

Etter å ha drevet litt research, vet jeg at han har sex med eksen sin nå for tiden. Hun har fortsatt følelser (det har han sagt selv), så han utnytter henne jo. Dette gjør han, mens han nærmest desperat prøver å få meg. Han er ekstremt god til å smooth- talke, og jeg er så svak for ham. Men jeg VET jeg ender opp med knust hjerte. 

Trenger støttende ord for å komme meg videre! Hjelp meg til å motstå denne fuckboyen.. 

Anonymkode: 1f854...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har hatt det mye som deg. Han jeg har hatt sex med sier han ikke vil ha noe forhold.. men sex og flørt. Og det er forsåvidt greitt, selv om jeg har likt han en del mer.

Jeg sa som krav at han ikke skulle ha sex med andre og det hadde han ikke SA han.  Men.. hvem er rundt på alle mulige dating sider, jo det er han. Han benekter han ligger med andre, men det tror jeg er bare er svada fra ene øre til den andre. Det virker helt psyko at en går på det, men en blir litt manipulert og så håper en sånn at han også snakker sant. Og klart.. det finnes en mulighet klart... men tviler på han vil ha chatte venninner.😅

Vel.. etter jeg oppdaget han han var på datingapper, så har jeg vært en del der selv og HAR også flørtet litt. Har en jeg liker godt som jeg håper det blir noe mer av. Det hjelper meg vertfall.

Stor klem til deg.

Anonymkode: c2516...325

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er en gudinne. Gudinner lar seg ikke bli manipulert eller vippet av pidestallen. De sender dragene sine på de som prøver å såre, uten en mine. Finn den indre gudinnen, fortell henne om og om igjen hvem hun er. La henne fortsette å regjere og gjøre nyttige ting i stedet for å la tankene vandre, ikke la henne kjede seg.

Anonymkode: 9cc26...061

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en gudinne. Gudinner lar seg ikke bli manipulert eller vippet av pidestallen. De sender dragene sine på de som prøver å såre, uten en mine. Finn den indre gudinnen, fortell henne om og om igjen hvem hun er. La henne fortsette å regjere og gjøre nyttige ting i stedet for å la tankene vandre, ikke la henne kjede seg.

Anonymkode: 9cc26...061

Takk!!! Dette hjalp! :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt det mye som deg. Han jeg har hatt sex med sier han ikke vil ha noe forhold.. men sex og flørt. Og det er forsåvidt greitt, selv om jeg har likt han en del mer.

Jeg sa som krav at han ikke skulle ha sex med andre og det hadde han ikke SA han.  Men.. hvem er rundt på alle mulige dating sider, jo det er han. Han benekter han ligger med andre, men det tror jeg er bare er svada fra ene øre til den andre. Det virker helt psyko at en går på det, men en blir litt manipulert og så håper en sånn at han også snakker sant. Og klart.. det finnes en mulighet klart... men tviler på han vil ha chatte venninner.😅

Vel.. etter jeg oppdaget han han var på datingapper, så har jeg vært en del der selv og HAR også flørtet litt. Har en jeg liker godt som jeg håper det blir noe mer av. Det hjelper meg vertfall.

Stor klem til deg.

Enig, det hjelper faktisk å flørte med andre. Skal prøve å gjøre litt mer av det. Problemet mitt er at jeg liker at denne drittsekken tar kontakt med meg.. Jeg vet jeg må ignorere, men lettere sagt enn gjort.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er nesten i samme situasjon. Bare at det har vart i 1,5 år. Nesten like lenge som jeg har vært singel. Det er akkurat som at han merker når jeg begynner å komme over han, det kan ta 3-6 uker uten snakking. Så blir han helt desperat, og han vet akkurat hva han skal si for å få meg. Jeg har blokket han alle steder. Men da begynner han å skrive på Vipps. 

Han lover hver gang at han skal skjerpe seg, og jeg tror på. Så sinnsykt naivt egentlig. For etter vi har hatt sex noen ganger, så blir han sånn han var igjen. Og jeg dropper han. Men så kommer han tilbake igjen og igjen. Håper jeg snart kommer meg unna for godt. For det tar på og ha det sånn. Er nesten sånn at jeg føler jeg ikke kan gå videre, for jeg vet han kommer tilbake. 

Men han fortjener meg ikke, og det vet jeg. Men lett å si det, ikke så lett og gjøre

Anonymkode: c2219...c84

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkleste måten å komme over folk på, er å late som de ikke eksisterer.

Blokker han fra de sosiale medier som finnes, slett evt.bilder du har av han......det du ikke ser eller hører fra, vil du etterhvert glemme for det "eksisterer" ikke lenger....om du skjønner.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, det hjelper faktisk å flørte med andre. Skal prøve å gjøre litt mer av det. Problemet mitt er at jeg liker at denne drittsekken tar kontakt med meg.. Jeg vet jeg må ignorere, men lettere sagt enn gjort.

Har det på samme måte. Helvetes skit. Men.. som det står lenger oppe, vi får tenke på oss som Gudinner. 😁 Det var faktisk en god metafor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er nesten i samme situasjon. Bare at det har vart i 1,5 år. Nesten like lenge som jeg har vært singel. Det er akkurat som at han merker når jeg begynner å komme over han, det kan ta 3-6 uker uten snakking. Så blir han helt desperat, og han vet akkurat hva han skal si for å få meg. Jeg har blokket han alle steder. Men da begynner han å skrive på Vipps. 

Han lover hver gang at han skal skjerpe seg, og jeg tror på. Så sinnsykt naivt egentlig. For etter vi har hatt sex noen ganger, så blir han sånn han var igjen. Og jeg dropper han. Men så kommer han tilbake igjen og igjen. Håper jeg snart kommer meg unna for godt. For det tar på og ha det sånn. Er nesten sånn at jeg føler jeg ikke kan gå videre, for jeg vet han kommer tilbake. 

Men han fortjener meg ikke, og det vet jeg. Men lett å si det, ikke så lett og gjøre

Dette er sykt likt til hvordan jeg hadde det i 1 år. Og nå som jeg endelig brøt ut ser jeg hvor ekkel type han var. Tenk deg, man analyserer over hvorfor han trekker seg bort, og hver gang han drar deg inn igjen øker håpet om at han kanskje liker deg likevel, spesielt når han er desperat. Men la meg si deg, når du er ute av det vil du se det som det virkelig er. Han ser deg som en kropp han vil tømme seg i en gang i blandt, og får panikk når han mister den muligheten. Brutalt lagt frem, men det var den eneste muligheten for meg å komme meg videre.

Jeg tok meg selv i å analysere at min kanskje var forelsket i meg til og med, men trakk seg vekk grunnet forpliktingsangst ++, og at han ikke klarte å la meg gå pga han måtte jo ha noe følelser, men nei, det er en orgasme disse gutta er ute etter. 

Det gjelder deg og TS, vet såå godt hvor vanskelig det er, men hadde disse gutta hatt et snev av følelser, respekt eller godt syn på oss hadde de ikke holdt på sånn. Det er sårt, men hjelper å komme seg videre når man tenker at noen våger å tenke på deg som lettvint måte til sex, manipulerer og behandler deg rett ut sagt dårlig. Hvorfor skal du gidde det? Manipuleringen er det verste, syns jeg. 

Anonymkode: 2ba6f...2e7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dessverre vært der selv. Har nå slettet han og prøver alt jeg kan å ikke bli dratt inn igjen i dette. 

Lykke til. 

Anonymkode: 4ceb9...aba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har kommet meg over en fuckboy ved å date noen som faktisk liker og vil ha meg (selv om jeg ikke ville ha han, men det funka som en slags rebound). Gjorde masse ting som jeg aldri fikk gjort med fuckboyen (kino, middag, reising, bytur osv.) og det hjalp meg å se hvor lite jeg egentlig fikk av relasjonen (kun ok sex og masse tårer). Og selvfølgelig NULL kontakt i løpet av den tiden da. OG ikke finn på å stalke eller innhete noe informasjon om han heller. Lat som om han ikke eksisterer, så forsvinner minnene sakte men sikkert.

Nå har det gått 8 mnd uten kontakt, her om dagen superliket han meg på Tinder (var slik vi ble kjent) og det kan han bare drite i! Utrolig deilig følelse. Etter å ha holdt på sånn som deg i 1 år så var det virkelig nok.

Anonymkode: ea6dd...a34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her. Det virker som om denne fuckboyen vil ha meg ekstra mye når jeg er avvisende. Synes det er utrolig vanskelig å la være å bite på alt smigeret, og tar meg selv i å tenke: «hva om han faktisk er forelska i meg». Jeg er dessverre litt hekta på hans oppmerksomhet. Han er veldig sjarmerende (er jo derfor så mange faller for pisset hans!). Men heldigvis klarer jeg å koble fornuften på. Å gå tilbake til ham vil være å bevisst sette seg i posisjon til å bli såra. Tror ikke han er istand til å holde seg til en jente. Han vil ha det han ikke kan få. Og akkurat nå er det meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Det virker som om denne fuckboyen vil ha meg ekstra mye når jeg er avvisende. Synes det er utrolig vanskelig å la være å bite på alt smigeret, og tar meg selv i å tenke: «hva om han faktisk er forelska i meg». Jeg er dessverre litt hekta på hans oppmerksomhet. Han er veldig sjarmerende (er jo derfor så mange faller for pisset hans!). Men heldigvis klarer jeg å koble fornuften på. Å gå tilbake til ham vil være å bevisst sette seg i posisjon til å bli såra. Tror ikke han er istand til å holde seg til en jente. Han vil ha det han ikke kan få. Og akkurat nå er det meg. 

Høres ut som samme mann jeg har vært med. Sjarmerende og virker egentlig som en snill mann. Men.. nå vet jeg bedre. Han driter rett og slett i det. Og er han en fuckboy så har han flere. Jeg har vært hekta på "min fuckboy" også, men NÅÅÅÅ er det SLUTT.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er sykt likt til hvordan jeg hadde det i 1 år. Og nå som jeg endelig brøt ut ser jeg hvor ekkel type han var. Tenk deg, man analyserer over hvorfor han trekker seg bort, og hver gang han drar deg inn igjen øker håpet om at han kanskje liker deg likevel, spesielt når han er desperat. Men la meg si deg, når du er ute av det vil du se det som det virkelig er. Han ser deg som en kropp han vil tømme seg i en gang i blandt, og får panikk når han mister den muligheten. Brutalt lagt frem, men det var den eneste muligheten for meg å komme meg videre.

Jeg tok meg selv i å analysere at min kanskje var forelsket i meg til og med, men trakk seg vekk grunnet forpliktingsangst ++, og at han ikke klarte å la meg gå pga han måtte jo ha noe følelser, men nei, det er en orgasme disse gutta er ute etter. 

Det gjelder deg og TS, vet såå godt hvor vanskelig det er, men hadde disse gutta hatt et snev av følelser, respekt eller godt syn på oss hadde de ikke holdt på sånn. Det er sårt, men hjelper å komme seg videre når man tenker at noen våger å tenke på deg som lettvint måte til sex, manipulerer og behandler deg rett ut sagt dårlig. Hvorfor skal du gidde det? Manipuleringen er det verste, syns jeg. 

Hvordan klarte du å komme over han? Syns det er så vanskelig, for en del av meg vil så gjerne, men jeg vet at det aldri kommer til å fungere.. Må komme meg videre nå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan klarte du å komme over han? Syns det er så vanskelig, for en del av meg vil så gjerne, men jeg vet at det aldri kommer til å fungere.. Må komme meg videre nå

Jeg følte meg så brukt og verdiløs etter siste møte med han, ventet i dagesvis på snap og drakk vin allerede på formiddagen. Da skjønte jeg at dette er pokker ikke verdt det, å være så ulykkelig for en mann som driter i meg. Han svarte ikke engang da jeg sendte han snap kort tid etter møtet, og skrev at jeg slet. Som alltid sendte han en melding da jeg trakk meg vekk, og skrudde på sjarmen til de grader. Og for første gang følte jeg ikke annet enn avsky for mannen. 

Så jeg trengte å nå bunnen for å klare å gå videre, jeg håper du klarer det før. Men du må fokusere på de negative følelsene, hvordan du føler deg når han ikke kurtiserer deg, og vite at det ikke er sånn det skal være. Man har ett liv, og det burde brukes med en mann som får deg til å føle deg trygg og elsket, og som vil være med hele deg, eller bare være alene om man foretrekker det. Man er aldri så lite verdt at man skal ta til takke med å være en annen sin «vil ha hu av og til, mens jeg leter etter drømmedama». 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man sletter dem på sosiale medier og bryter kontakten. Det er det eneste som funker.

Og samtidig gå i deg selv og spørre hvorfor du er så avhengig av denne oppmerksomheten. 

Mange sier at å date noen andre hjelper, men da er man jo stadig på jakt etter bekreftelse. Jeg tror det er lurt å ta en pause fra datingen og heller fokusere på hva man faktisk ser etter og trenger. 

Anonymkode: e0f90...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...