AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Hei, Jeg skal kjøpe meg nye sko til beltestakken min og vurderer om jeg like greit skal kjøpe noen vanlige pensko som jeg kan bruke ellers i året også, til penere anledninger da. Men vet liksom ikke helt. Synes det er kjedelig å kjøpe sko som skal stå i skapet 364 dager i året liksom. Blir det helt feil? Noen andre som har gjort det på denne måten og evnt har tips til hvilke sko de har kjøpt? :) Anonymkode: 674fd...e4e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Kan du ikke heller kjøpe noen sånne billige bunadsko? Og så kjøper du vanlige pensko som passer til andre ting. Jeg syns nå man skal ha bunadsko (uansett om de er billige eller dyre) til bunad. Bunaden henger jo også i skapet 364 dager i året, og den koster mye mer enn et par sko Anonymkode: 2a4fd...333 1
Klaraa Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 Takk, ja kanskje det. Hmm, har begynt å bli litt miljøbevisst da, så tenker liksom at jeg skal begrense forbruket mitt. Men kanskje jeg gjør det, skal sjekke litt hva som evt er godt å gå i. Et annet alternativ er jo litt fine feminine skoletter som jeg også kan bruke til andre ting. Litt forvirret her, hehe:)
Gjest Marillia Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Bunadsko har du i mange, mange år. Jeg har hatt mine bunadsko i ca 25 år, like fine enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå