AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Ok, tror ikke blindt på spåing og slik, men hadde det tøft en periode i 2014. Da var jeg veldig forelsket i en venn som jeg turte å si noe til. Jeg nevnte også en finnsk mann jeg var betatt av før jeg ble betatt av kompisen min. Denne mannen som spådde sa at jeg måtte ikke tenke innenfor Norge når jeg skulle lete etter kjærligheten. Men det var jo det jeg hadde lyst til da...jeg ville bare flytte til Oslo og være der, ikke reise eller noe. Denne vennene min var oppvokst og bodde i Oslo. Spåmannen sa også at det var litt for mye "a4" i kompisen min, for meg. Og han er faktisk ganske a4, han går en vei med universitetsutdannelse, gjør genrelt veldig vanlige ting. Ikke noe galt i det men, jeg er mer en sånn som følger drømmer og liker å skape mitt eget, og finnes ikke familieklar. Jeg spurte så om det kunne være han finnske, og han sa nei. Men i 2016, sent på året traff jeg en mann. Han bodde i landet han er fra, og virkr lik meg på mange måter, ulik igjen på andre. Men jeg falt, dessverre fucket jeg det opp og jeg tror det er litt for godt til å være sant at han fremdeles tenker på meg. Men kunne det ha vært han? Anonymkode: e9f11...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå