Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg studerer samtidig som jeg jobber. Jeg studerer for å starte med noe helt nytt da jeg ikke trives overhodet på jobb. Det blir bare verre og verre. Sover nesten ikke, spiser mindre og mindre fordi jeg er så kvalm. Gruer meg hele tiden og tenker ikke på annet. Er det mulig og sykmelde seg fra jobb for å studere videre til en annen jobb? 

Eller må jeg rett og slett gi opp alt og snakke med nav for å få støtte av noe slag og gi opp arbeidslivet? Jeg gråter hver dag i frustrasjon.. studiene er jeg ikke ferdig med før om to år og veien dit i den jobben min ser jeg på som umulig. 

Anonymkode: 4c74a...48b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg studerer samtidig som jeg jobber. Jeg studerer for å starte med noe helt nytt da jeg ikke trives overhodet på jobb. Det blir bare verre og verre. Sover nesten ikke, spiser mindre og mindre fordi jeg er så kvalm. Gruer meg hele tiden og tenker ikke på annet. Er det mulig og sykmelde seg fra jobb for å studere videre til en annen jobb? 

Eller må jeg rett og slett gi opp alt og snakke med nav for å få støtte av noe slag og gi opp arbeidslivet? Jeg gråter hver dag i frustrasjon.. studiene er jeg ikke ferdig med før om to år og veien dit i den jobben min ser jeg på som umulig. 

Kan legge til at jeg føler med deprimert hele tiden og har barn. Føler meg som tidenes dårligste mor.. 

AnonymBruker
Skrevet

Da skaffer du deg ny jobb og sier opp den du har. Du kan uansett ikke være sykemeldt mer enn 4 uker før nav krever at det settes i gang tiltak for å holde deg i jobb, så det er ingen avrig løsning. 

Anonymkode: cc8a7...9ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skaffer du deg ny jobb og sier opp den du har. Du kan uansett ikke være sykemeldt mer enn 4 uker før nav krever at det settes i gang tiltak for å holde deg i jobb, så det er ingen avrig løsning. 

Anonymkode: cc8a7...9ab

Jeg har søkt masse jobber.. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har søkt masse jobber.. 

Hva studerer du? Er det mulig å søke på noe som er relevant for studiet ditt? Hva med å spørre andre studenter på studiet om de har noe de kan anbefale, eller hjelpe deg inn i?

Anonymkode: dd753...17f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...