Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville dere betalt for de svarene dere får når dere enten lager egen tråd for å bli spådd, eller svarer i noens tråd? 

Anonymkode: 5f5e4...36b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre rådyrt å bli spådd på telefonen, så jeg hadde ikke ønsket det, nei. Men hvis spåeren er seriøs er det verdt å betale for. 

Anonymkode: 8adb9...622

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er dessverre rådyrt å bli spådd på telefonen, så jeg hadde ikke ønsket det, nei. Men hvis spåeren er seriøs er det verdt å betale for. 

Må ikke være på telefon da. Kjenner flere som tar 200 for en halvtime for eksempel. 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva vil det si at spåere er seriøs?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Grandiosaergreit said:

Hva vil det si at spåere er seriøs?

At de sier på forhånd at dette ikke er magi?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må ikke være på telefon da. Kjenner flere som tar 200 for en halvtime for eksempel. 

Kan du dele tips til oss her? Hvor holder de til? 😊

Anonymkode: 07aca...553

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er vel bedre å vite hvor man finner noen som betaler 200 kroner for en halvtime med spåing enn å vite hvor man kan betale 200 kroner for spåing? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har til gode å oppleve at en av disse tråspåerne treffer i spådommene sine, men det er litt morsomt. 

Anonymkode: 1fc8b...cca

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Grandiosaergreit said:

Er vel bedre å vite hvor man finner noen som betaler 200 kroner for en halvtime med spåing enn å vite hvor man kan betale 200 kroner for spåing? 

Får du glede av å komme inn her å dømme andre og avspore tråden? Isåfall gratulerer, håper du koser deg masse!

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel en grunn til at de ikke annonserer det. Blant annet pga de som MÅ kommentere hvor dumt det er, som vi ser eksempel på i tråden. Men vet om de som tar betalt et par hundrelapper per time, gjerne på telefon eller oppmøte, og sier at dette er bare underholdning og man må ta det for det det er.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Får du glede av å komme inn her å dømme andre og avspore tråden? Isåfall gratulerer, håper du koser deg masse!

Nei. Jeg lurer jo på akkurat det samme som deg. Jeg er svært villig til å spå noen for 400 kroner timen. Så om noen vet hvor man finner slike kunder så er det bare å sende meg en PM. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Grandiosaergreit said:

Nei. Jeg lurer jo på akkurat det samme som deg. Jeg er svært villig til å spå noen for 400 kroner timen. Så om noen vet hvor man finner slike kunder så er det bare å sende meg en PM. 

De jeg kjenner som holder på med dette har stor pågang. Ingen reklamering, kun jungeltelegrafen og anbefalinger. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri verden betalt for noe sånt, jeg spør i allerede opprettede spåtråder for moro skyld.

Anonymkode: 345df...c0c

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan ta null kroner for å legge tarotkort på deg i kveld om du har behov for det. Holder til i innboksen min.

;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Grandiosaergreit skrev:

Da er du ikke flink til å spå. Det tar 20sek å spå noen. De som bruker lang tid og må stille masse spørsmål er jo ikke i nær kontakt med magi. 

Kommer jeg til å bli rik? 

-Mest sannsynlig ikke når du bruker penger på fiktiv magi og å bli spådd. 

Kommer jeg til å bli sammen med Åge Johnny? 

-Ikke ned mindre du ikke gjør noe for det selv. 

-400kr takk. Kontant, bankoverføring eller Vipps? 

Anonymkode: 6eebe...ece

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er du ikke flink til å spå. Det tar 20sek å spå noen. De som bruker lang tid og må stille masse spørsmål er jo ikke i nær kontakt med magi. 

Kommer jeg til å bli rik? 

-Mest sannsynlig ikke når du bruker penger på fiktiv magi og å bli spådd. 

Kommer jeg til å bli sammen med Åge Johnny? 

-Ikke ned mindre du ikke gjør noe for det selv. 

-400kr takk. Kontant, bankoverføring eller Vipps? 

Anonymkode: 6eebe...ece

Det er vel strengt tatt ikke magi i det hele tatt? Jeg bruker lang tid på noen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...