AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Ville dere betalt for de svarene dere får når dere enten lager egen tråd for å bli spådd, eller svarer i noens tråd? Anonymkode: 5f5e4...36b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Det er dessverre rådyrt å bli spådd på telefonen, så jeg hadde ikke ønsket det, nei. Men hvis spåeren er seriøs er det verdt å betale for. Anonymkode: 8adb9...622
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Det er dessverre rådyrt å bli spådd på telefonen, så jeg hadde ikke ønsket det, nei. Men hvis spåeren er seriøs er det verdt å betale for. Anonymkode: 8adb9...622 Må ikke være på telefon da. Kjenner flere som tar 200 for en halvtime for eksempel. Anonymkode: 5f5e4...36b 1
Grandiosaergreit Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 19 minutter siden, AnonymBruker said: Det er dessverre rådyrt å bli spådd på telefonen, så jeg hadde ikke ønsket det, nei. Men hvis spåeren er seriøs er det verdt å betale for. Anonymkode: 8adb9...622 Hva vil det si at spåere er seriøs?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 2 minutter siden, Grandiosaergreit said: Hva vil det si at spåere er seriøs? At de sier på forhånd at dette ikke er magi? Anonymkode: 5f5e4...36b 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må ikke være på telefon da. Kjenner flere som tar 200 for en halvtime for eksempel. Anonymkode: 5f5e4...36b Kan du dele tips til oss her? Hvor holder de til? 😊 Anonymkode: 07aca...553 1
Grandiosaergreit Skrevet 1. august 2018 #7 Skrevet 1. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du dele tips til oss her? Hvor holder de til? 😊 Anonymkode: 07aca...553 Er vel bedre å vite hvor man finner noen som betaler 200 kroner for en halvtime med spåing enn å vite hvor man kan betale 200 kroner for spåing?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #8 Skrevet 1. august 2018 Nei. Har til gode å oppleve at en av disse tråspåerne treffer i spådommene sine, men det er litt morsomt. Anonymkode: 1fc8b...cca
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #9 Skrevet 1. august 2018 1 minutt siden, Grandiosaergreit said: Er vel bedre å vite hvor man finner noen som betaler 200 kroner for en halvtime med spåing enn å vite hvor man kan betale 200 kroner for spåing? Får du glede av å komme inn her å dømme andre og avspore tråden? Isåfall gratulerer, håper du koser deg masse! Anonymkode: 5f5e4...36b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #10 Skrevet 1. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du dele tips til oss her? Hvor holder de til? 😊 Anonymkode: 07aca...553 Det er vel en grunn til at de ikke annonserer det. Blant annet pga de som MÅ kommentere hvor dumt det er, som vi ser eksempel på i tråden. Men vet om de som tar betalt et par hundrelapper per time, gjerne på telefon eller oppmøte, og sier at dette er bare underholdning og man må ta det for det det er. Anonymkode: 5f5e4...36b
Grandiosaergreit Skrevet 1. august 2018 #11 Skrevet 1. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Får du glede av å komme inn her å dømme andre og avspore tråden? Isåfall gratulerer, håper du koser deg masse! Anonymkode: 5f5e4...36b Nei. Jeg lurer jo på akkurat det samme som deg. Jeg er svært villig til å spå noen for 400 kroner timen. Så om noen vet hvor man finner slike kunder så er det bare å sende meg en PM.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #12 Skrevet 1. august 2018 Just now, Grandiosaergreit said: Nei. Jeg lurer jo på akkurat det samme som deg. Jeg er svært villig til å spå noen for 400 kroner timen. Så om noen vet hvor man finner slike kunder så er det bare å sende meg en PM. De jeg kjenner som holder på med dette har stor pågang. Ingen reklamering, kun jungeltelegrafen og anbefalinger. Anonymkode: 5f5e4...36b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #13 Skrevet 1. august 2018 Hadde aldri verden betalt for noe sånt, jeg spør i allerede opprettede spåtråder for moro skyld. Anonymkode: 345df...c0c
i - magikeren Skrevet 1. august 2018 #14 Skrevet 1. august 2018 55 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du dele tips til oss her? Hvor holder de til? 😊 Anonymkode: 07aca...553 Jeg kan ta null kroner for å legge tarotkort på deg i kveld om du har behov for det. Holder til i innboksen min. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #15 Skrevet 1. august 2018 47 minutter siden, Grandiosaergreit skrev: Nei. Jeg lurer jo på akkurat det samme som deg. Jeg er svært villig til å spå noen for 400 kroner timen. Så om noen vet hvor man finner slike kunder så er det bare å sende meg en PM. Da er du ikke flink til å spå. Det tar 20sek å spå noen. De som bruker lang tid og må stille masse spørsmål er jo ikke i nær kontakt med magi. Kommer jeg til å bli rik? -Mest sannsynlig ikke når du bruker penger på fiktiv magi og å bli spådd. Kommer jeg til å bli sammen med Åge Johnny? -Ikke ned mindre du ikke gjør noe for det selv. -400kr takk. Kontant, bankoverføring eller Vipps? Anonymkode: 6eebe...ece
i - magikeren Skrevet 1. august 2018 #16 Skrevet 1. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Da er du ikke flink til å spå. Det tar 20sek å spå noen. De som bruker lang tid og må stille masse spørsmål er jo ikke i nær kontakt med magi. Kommer jeg til å bli rik? -Mest sannsynlig ikke når du bruker penger på fiktiv magi og å bli spådd. Kommer jeg til å bli sammen med Åge Johnny? -Ikke ned mindre du ikke gjør noe for det selv. -400kr takk. Kontant, bankoverføring eller Vipps? Anonymkode: 6eebe...ece Det er vel strengt tatt ikke magi i det hele tatt? Jeg bruker lang tid på noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå