AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Jeg ligger som nr.3 på første ønsket mitt nå som er så irriterende!!!!!!!!!!☹️Studiet har 50 plasser. Og jeg lurte da på om noen har erfaringer om man fortsatt kan komme inn eller om jeg bør flytte og starte på det jeg kom inn. Er så stressa nå har sykt lyst til å komme inn på det studiet!!😭 Anonymkode: f3576...16d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ligger som nr.3 på første ønsket mitt nå som er så irriterende!!!!!!!!!!☹️Studiet har 50 plasser. Og jeg lurte da på om noen har erfaringer om man fortsatt kan komme inn eller om jeg bør flytte og starte på det jeg kom inn. Er så stressa nå har sykt lyst til å komme inn på det studiet!!😭 Anonymkode: f3576...16d Du bør sjekke hva tidligere praksis har vært på ditt studie, om noen har blitt tatt inn. På mitt studie tar de gjerne 10 inn extra fordi folk faller fra underveis og dermed tar de ikke inn noen på venteliste. Anonymkode: ff54a...e02
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du bør sjekke hva tidligere praksis har vært på ditt studie, om noen har blitt tatt inn. På mitt studie tar de gjerne 10 inn extra fordi folk faller fra underveis og dermed tar de ikke inn noen på venteliste. Anonymkode: ff54a...e02 Hvordan sjekker man dette? Anonymkode: f3576...16d
:(((( Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan sjekker man dette? Anonymkode: f3576...16d Du får ikke sjekket annet enn statistikk fra suppleringsopptak (søk på søkertall 2017 osv for å finne det). Etterfyllingsopptaket (4.august og annen hver dag frem til skolestart) finner jeg ingen publiseet statistikk på, er vel her du håper på å komme inn mtp at suppleringsopptaket allerede har vært. Du kan ringe opptakskontoret og høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå