AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Dette er en liten melding til dere som sliter med svigers,dere som ikke bare sliter med dem/hun eller han, men de som faktisk prøver.. Jeg håper ikke mine svigerbarn hverken kommer til å slite med meg , eller lage en slik tråd ! For jeg ønsker virkelig ett fint forhold til dem.. Jeg lager denne tråden i håp om å hjelpe noen andre 😊🤗 Om dere sliter ekstremt med svigers som jeg skriver innledningsvis.. Prøv å vær sammen med dem en hel dag, da tyner du det selv så ekstremt at du bare er glad dere ikke har så mye kontakt! Nå merker jeg det er nok for meg! Nok av å bli oversett, svart frekt og overstyrt.. Jeg vil bare si til dere som tror det endrer seg, og at ferietur, en tur i fornøyelsespark eller lignende vil hjelpe.. Det gjør ikke det! Sånne folk endrer seg ikke , de er for gamle til det , de vil ikke reflektere og alt er din feil uansett hva! Vær så snill å godta det! Godta at den ene turen i Dyreparken årlig må du pine deg gjennom, men den vil IKKE gjøre det bedre! Vær så snill å kos dere med familiene deres som dere trives med,og som tar dere for den dere er ! Anonymkode: 45c78...505 9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Kjenner på denne selv. Ble kalt problembarn av min egen svigermor som jobber i offentlig sektor attpåtil. Det hjelper ikke hvor grei du er, noen svigerforeldre er bare helt jævlige (unnskyld språket) å ha med å gjøre. 😥 Vær heller med familien din du, og drit i svigers! Det er familien som telles. ❤️ Anonymkode: 022f6...98e 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 Hvorfor er noen svigerforeldre så frekke? Bare lurer... Synes synd på dere. Anonymkode: 566ee...2de 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 Jeg pleide å tenke sånn som deg. Skulle mye heller hatt svigermors små stikk og dumme utsagn enn en kald gravsten. Anonymkode: 7fe44...ad3 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er noen svigerforeldre så frekke? Bare lurer... Synes synd på dere. Anonymkode: 566ee...2de Jeg vet neimen ikke. Kanskje dyriske instinkter Anonymkode: 45c78...505 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleide å tenke sånn som deg. Skulle mye heller hatt svigermors små stikk og dumme utsagn enn en kald gravsten. Anonymkode: 7fe44...ad3 Hva mener du? At man må være glad for dette fordi hun kan dø ??? Anonymkode: 45c78...505 9
Arabella Skrevet 1. august 2018 #7 Skrevet 1. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er en liten melding til dere som sliter med svigers,dere som ikke bare sliter med dem/hun eller han, men de som faktisk prøver.. Jeg håper ikke mine svigerbarn hverken kommer til å slite med meg , eller lage en slik tråd ! For jeg ønsker virkelig ett fint forhold til dem.. Jeg lager denne tråden i håp om å hjelpe noen andre 😊🤗 Om dere sliter ekstremt med svigers som jeg skriver innledningsvis.. Prøv å vær sammen med dem en hel dag, da tyner du det selv så ekstremt at du bare er glad dere ikke har så mye kontakt! Nå merker jeg det er nok for meg! Nok av å bli oversett, svart frekt og overstyrt.. Jeg vil bare si til dere som tror det endrer seg, og at ferietur, en tur i fornøyelsespark eller lignende vil hjelpe.. Det gjør ikke det! Sånne folk endrer seg ikke , de er for gamle til det , de vil ikke reflektere og alt er din feil uansett hva! Vær så snill å godta det! Godta at den ene turen i Dyreparken årlig må du pine deg gjennom, men den vil IKKE gjøre det bedre! Vær så snill å kos dere med familiene deres som dere trives med,og som tar dere for den dere er ! Anonymkode: 45c78...505 Du er selvfølgelig en svigerdatter. Det er bare jentesvigerforeldre som er så fæle. Dine egne foreldre er nok de rene engler. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #8 Skrevet 1. august 2018 2 minutter siden, Arabella said: Du er selvfølgelig en svigerdatter. Det er bare jentesvigerforeldre som er så fæle. Dine egne foreldre er nok de rene engler. Er dette faktisk en ting som går igjen, eller er jeg bare veldig dårlig på å lese sarkasme? 😂 Anonymkode: 022f6...98e 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #9 Skrevet 1. august 2018 Hvis jeg hadde et veldig dårlig forhold til mine svigerforeldre, ville jeg aldri trodd at ti timer sammen i Dyreparken var en god ide i utgangspunktet. Men takk for tipset likevel. Anonymkode: b2e67...829 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #10 Skrevet 1. august 2018 Føler med deg. Svigermor likte ikke meg de første årene jeg var sammen med mannen heller. Tror vi hadde vært sammen i rundt 5 år da hun endelig myknet, og nå er hun stort sett grei, bare blander seg litt mye oppi våre saker. Svigerfar, som forøvrig er skilt fra svigermor, har alltid vært grei og hyggelig. Anonymkode: 1f77f...637 1
Arabella Skrevet 1. august 2018 #11 Skrevet 1. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette faktisk en ting som går igjen, eller er jeg bare veldig dårlig på å lese sarkasme? 😂 Anonymkode: 022f6...98e Du kan gjerne lese det som sarkasme, men det er faktisk virkeligheten her inne. At svigerdøtre selv kan ha en andel i dette, er selvfølgelig utenkelig. 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #12 Skrevet 1. august 2018 20 minutter siden, AnonymBruker said: Føler med deg. Svigermor likte ikke meg de første årene jeg var sammen med mannen heller. Tror vi hadde vært sammen i rundt 5 år da hun endelig myknet, og nå er hun stort sett grei, bare blander seg litt mye oppi våre saker. Svigerfar, som forøvrig er skilt fra svigermor, har alltid vært grei og hyggelig. Anonymkode: 1f77f...637 Godt å høre hun løsnet seg litt opp da. Er ikke greit å blande seg inn for mye, men man får jo bare ta det man har. Anonymkode: 022f6...98e 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #13 Skrevet 1. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er en liten melding til dere som sliter med svigers,dere som ikke bare sliter med dem/hun eller han, men de som faktisk prøver.. Jeg håper ikke mine svigerbarn hverken kommer til å slite med meg , eller lage en slik tråd ! For jeg ønsker virkelig ett fint forhold til dem.. Jeg lager denne tråden i håp om å hjelpe noen andre 😊🤗 Om dere sliter ekstremt med svigers som jeg skriver innledningsvis.. Prøv å vær sammen med dem en hel dag, da tyner du det selv så ekstremt at du bare er glad dere ikke har så mye kontakt! Nå merker jeg det er nok for meg! Nok av å bli oversett, svart frekt og overstyrt.. Jeg vil bare si til dere som tror det endrer seg, og at ferietur, en tur i fornøyelsespark eller lignende vil hjelpe.. Det gjør ikke det! Sånne folk endrer seg ikke , de er for gamle til det , de vil ikke reflektere og alt er din feil uansett hva! Vær så snill å godta det! Godta at den ene turen i Dyreparken årlig må du pine deg gjennom, men den vil IKKE gjøre det bedre! Vær så snill å kos dere med familiene deres som dere trives med,og som tar dere for den dere er ! Anonymkode: 45c78...505 Jeg kan være med på mye rart, men en dag i dyreparken med mine egne eller svigerforeldre, attpåtil i denne varmen, det tror jeg ville knekt meg. Anonymkode: e7718...e82 3
Perelandra Skrevet 1. august 2018 #14 Skrevet 1. august 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #15 Skrevet 1. august 2018 1 time siden, Arabella skrev: Du er selvfølgelig en svigerdatter. Det er bare jentesvigerforeldre som er så fæle. Dine egne foreldre er nok de rene engler. Mine foreldre er desverre døde 😐 Spar deg for kommentarer! Jeg skulle virkelig ønske at de var snillere.. Jeg har prøvd. Og jeg ville aldri laget en slik tråd om jeg var skyld i dette... Anonymkode: 45c78...505 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #16 Skrevet 1. august 2018 1 time siden, Arabella skrev: Du kan gjerne lese det som sarkasme, men det er faktisk virkeligheten her inne. At svigerdøtre selv kan ha en andel i dette, er selvfølgelig utenkelig. Det er IKKE utenkelig.. Jeg tar mi del ! Likevel prøver jeg! Som turen til Dyreparken ... På mitt initiativ! Og vi har også tatt initiativ til rådgiving .. Anonymkode: 45c78...505
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #17 Skrevet 1. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler med deg. Svigermor likte ikke meg de første årene jeg var sammen med mannen heller. Tror vi hadde vært sammen i rundt 5 år da hun endelig myknet, og nå er hun stort sett grei, bare blander seg litt mye oppi våre saker. Svigerfar, som forøvrig er skilt fra svigermor, har alltid vært grei og hyggelig. Anonymkode: 1f77f...637 Snart 10 år her. Anonymkode: 45c78...505
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #18 Skrevet 1. august 2018 Jeg er ute etter kjæresten min. Jeg gir blanke i familien til kjæresten. Selv om kjeresten eller jeg er knyttet til sin familie. Hvorfor dra de inn i forholdet? Det skaper bare drit. Kjæresten kan gjerne dra til de akkurat når det passer kjeresten. Men at de skal bo i vårt hjem og innvandrere vårt gode forhold der går grensa. Dette er satt litt på kanten. Men skal man ikke være politisk korrekt. Så tror jeg de fleste egentlig tenker slik. Anonymkode: 6cf4d...34d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #19 Skrevet 1. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleide å tenke sånn som deg. Skulle mye heller hatt svigermors små stikk og dumme utsagn enn en kald gravsten. Anonymkode: 7fe44...ad3 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? At man må være glad for dette fordi hun kan dø ??? Anonymkode: 45c78...505 Svigermoren din kommer faktisk til å dø en dag, og ingen vet når. Kanskje du bør overhøre noe av det hun sier, og se det litt fra hennes side også. Det er ikke noe greit at hun oppfører seg sånn, men det er heller ikke noe bra for deg om hun dør og du har sagt stygge ting til henne. Anonymkode: 88a8d...29b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #20 Skrevet 1. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ute etter kjæresten min. Jeg gir blanke i familien til kjæresten. Selv om kjeresten eller jeg er knyttet til sin familie. Hvorfor dra de inn i forholdet? Det skaper bare drit. Kjæresten kan gjerne dra til de akkurat når det passer kjeresten. Men at de skal bo i vårt hjem og innvandrere vårt gode forhold der går grensa. Dette er satt litt på kanten. Men skal man ikke være politisk korrekt. Så tror jeg de fleste egentlig tenker slik. Anonymkode: 6cf4d...34d Vel ,når man har barn så er det på en litt annen måte.. Jeg ønsker delta på familiære ting. Anonymkode: 45c78...505 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå