AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 1. Lavere skatt Mer penger i din egen lomme 2. Fjern arbeidsmiljøloven Ditt arbeid - dine betingelser 3. Fjern arbeidsgiveravgiften Flere i arbeid - lavere arbeidsledighet FpU (Facebook) 🤦♀️ Anonymkode: 8d19d...07f
Vera Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 😂 Jeg har lært at om man ikke har noe fint å si, så lar man være å si noe. Så da sier jeg ikke noe mer her 👀 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 Hva vil du diskutere her? Synes HI var svært lite informativt om dine ønsker og hensikter. Anonymkode: e53ea...752
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva vil du diskutere her? Synes HI var svært lite informativt om dine ønsker og hensikter. Anonymkode: e53ea...752 Hvorvidt det svarer seg å fjerne arbeidsmiljøloven, og om dette er et fremskritt? Anonymkode: 8d19d...07f
T-Rex Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 22 minutter siden, Vera said: 😂 Jeg har lært at om man ikke har noe fint å si, så lar man være å si noe. Så da sier jeg ikke noe mer her 👀 Det har ikke jeg, så jeg skriver som sant er, at det er fullstendig imbesilt. Det er så idiotisk at jeg tviler på at det er sant. Men man vet aldri med ungdomspartiene... 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #7 Skrevet 1. august 2018 3 minutter siden, super-s skrev: Link? https://www.facebook.com/oslofpu/ Oslo FpU på Facebook Anonymkode: 8d19d...07f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #8 Skrevet 1. august 2018 De har virkelig ikke peiling! Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv... Anonymkode: 3ef08...354 2
T-Rex Skrevet 1. august 2018 #9 Skrevet 1. august 2018 Just now, AnonymBruker said: De har virkelig ikke peiling! Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv... Anonymkode: 3ef08...354 Det vil jo ramme dem selv. Det er en av grunnene til at det er så inni hampen imbesilt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #10 Skrevet 1. august 2018 1 minutt siden, T-Rex skrev: Det har ikke jeg, så jeg skriver som sant er, at det er fullstendig imbesilt. Det er så idiotisk at jeg tviler på at det er sant. Men man vet aldri med ungdomspartiene... Ja, jeg er enig i det du sier, det er så idiotisk at det umulig kan være sant..men samtidig har jeg selv sett det på Facebooksiden til Oslo FpU, samt at flere bekjente har delt bildet. Jeg får ikke til å lime inn bilde fra Facebook her. Anonymkode: 8d19d...07f 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #11 Skrevet 1. august 2018 6 minutter siden, T-Rex skrev: Det har ikke jeg, så jeg skriver som sant er, at det er fullstendig imbesilt. Det er så idiotisk at jeg tviler på at det er sant. Men man vet aldri med ungdomspartiene... Jeg måtte faktisk inn å sjekke på Facebook for å se om dette stemte (og det skal mye til før jeg frivillig oppholder meg på Facebook) - og der lyste teksten fra HI når man scroller litt nedover på siden..jeg blir helt over at det faktisk er mulig å mene dette i fullt alvor, selv om man er ung og i noen tilfeller dum. Anonymkode: 8d19d...07f 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #12 Skrevet 1. august 2018 Tenker FrP er stolte av ungdomspartiet sitt! Dette er jo bare latterlig. Men så er det det som er så fint med ungdomspartiene, at de gir unge politikerspirer muligheten til å få denne typen idioti ut av systemet i trygge former. De fleste rekker heldigvis å modnes litt før de går over til "voksenpolitikk", uansett parti. Anonymkode: 7faa0...9f5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå