Gå til innhold

Dette blir et skikkelig fremskritt..fjern arbeidsmiljøloven!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Lavere skatt

Mer penger i din egen lomme

2. Fjern arbeidsmiljøloven
Ditt arbeid - dine betingelser

3. Fjern arbeidsgiveravgiften 
Flere i arbeid - lavere arbeidsledighet

FpU (Facebook) 

🤦‍♀️

Anonymkode: 8d19d...07f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂

Jeg har lært at om man ikke har noe fint å si, så lar man være å si noe. Så da sier jeg ikke noe mer her 👀

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du diskutere her? Synes HI var svært lite informativt om dine ønsker og hensikter.

Anonymkode: e53ea...752

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du diskutere her? Synes HI var svært lite informativt om dine ønsker og hensikter.

Anonymkode: e53ea...752

Hvorvidt det svarer seg å fjerne arbeidsmiljøloven, og om dette er et fremskritt?

Skrevet
22 minutter siden, Vera said:

😂

Jeg har lært at om man ikke har noe fint å si, så lar man være å si noe. Så da sier jeg ikke noe mer her 👀

Det har ikke jeg, så jeg skriver som sant er, at det er fullstendig imbesilt. Det er så idiotisk at jeg tviler på at det er sant. Men man vet aldri med ungdomspartiene...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De har virkelig ikke peiling!
Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv...

Anonymkode: 3ef08...354

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De har virkelig ikke peiling!
Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv...

Anonymkode: 3ef08...354

Det vil jo ramme dem selv. Det er en av grunnene til at det er så inni hampen imbesilt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, T-Rex skrev:

Det har ikke jeg, så jeg skriver som sant er, at det er fullstendig imbesilt. Det er så idiotisk at jeg tviler på at det er sant. Men man vet aldri med ungdomspartiene...

Ja, jeg er enig i det du sier, det er så idiotisk at det umulig kan være sant..men samtidig har jeg selv sett det på Facebooksiden til Oslo FpU, samt at flere bekjente har delt bildet. Jeg får ikke til å lime inn bilde fra Facebook her. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, T-Rex skrev:

Jeg måtte faktisk inn å sjekke på Facebook for å se om dette stemte (og det skal mye til før jeg frivillig oppholder meg på Facebook) - og der lyste teksten fra HI når man scroller litt nedover på siden..jeg blir helt :sprettoy: over at det faktisk er mulig å mene dette i fullt alvor, selv om man er ung og i noen tilfeller dum. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker FrP er stolte av ungdomspartiet sitt! :fnise:

Dette er jo bare latterlig. Men så er det det som er så fint med ungdomspartiene, at de gir unge politikerspirer muligheten til å få denne typen idioti ut av systemet i trygge former. :rolleyes: De fleste rekker heldigvis å modnes litt før de går over til "voksenpolitikk", uansett parti. 

Anonymkode: 7faa0...9f5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...