AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Jeg er tilbake i datingsgamet og er snart på vei til en kaffedate. Super nervøs! Noe av det værste er kleinheten som mest sannsynlig kommer til å oppstå! Noen tips til å holde ting gående uten klein stillhet? (Virkelig hater første date!!) Anonymkode: ab07c...b53
Rosatoast Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Bare prat om alt mulig, ikke bli sittende i tankene dine. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 Hvorfor er du sikker på at det blir kleint? Anonymkode: 98dda...256
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 Still spørsmål til daten din. Du blir både oppfattet som interessert samt at du slipper å stå for all praten selv. Lykke til 🙂 Anonymkode: b8419...791 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du sikker på at det blir kleint? Anonymkode: 98dda...256 Alle andre tidligere erfaringer tilsier at det blir kleint 😅😬 spesielt det første «hei», kjenner jeg allerede holder på å dø litt på meg selv! 😅😅😂😅 Fort at en blir sittende i stillhet uten å vite hva man man si, været kunne ha vert en ide, men det skal man vist nok unngå 😅😂 super duper nervøs! Men klar til å hive meg i bilen 🤞🏻 Anonymkode: ab07c...b53
Leeloo Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 Jeg var på en slik date i går, og jeg skjønner akkurat hva du mener. Han var en helt annen type enn de jeg pleier å date, ganske alvorlig og spurte mange "dype" spørsmål. Ikke kjedelig, bare mer voksen (jeg er ikke veldig voksen, alderen til tross, har definitivt beholdt barnet i meg ). Det kjentes litt som å gå gjennom et tredjegradsforhør, og jeg har null evne til å moderere meg, plumper ut med det første jeg kommer på, kjempelurt! Jeg svarte i hytt og pine og virket nok ganske sprø (hvilket jeg virkelig ikke er, bare litt nerdete og liker å ha det gøy). Fra utsiden virker livet mitt litt kaotisk, sannheten er at jeg har stålkontroll på det meste (bortsett fra dating tydeligvis). Han har likevel foreslått en date nr. to, sannsynligvis for å sjekke om jeg er så gal som jeg virket. Må prøve å ta meg sammen da; jeg er jo ei dritkul dame for pokker, he should be so lucky! Gi oss en update da, deilig å vite at andre også synes dating er vanskelig. Neste gang vil jeg ha en dyp sofa, dempet belysning og masse vin (et par glass i det minste), lettere å slappe av da. 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #7 Skrevet 1. august 2018 Omg, føler med deg! Skal på førstedate på fredag, og er allerede nervøs. Trossalt for at vi har snakket i 4 uker, til og med på telefonen. Men jeg liker han så godt. Hold oss gjerne oppdatert påhvordan det gikk 😄 Anonymkode: 8e39c...297
Gjest Cwtch Skrevet 1. august 2018 #8 Skrevet 1. august 2018 Kaffedater er ofte voldsomt kleine! Jeg foretrekker å gå på pub og ta et par avslappende drinker sammen. Det er likesom mer avslappende i de omgivelsene. Jeg er heldig som bor nær mange små, koselige barer/puber. Råd: lytt! De aller fleste elsker å snakke om seg selv så lytt godt og still oppfølgingspørsmål
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #9 Skrevet 1. august 2018 Mitt beste råd er vel å være deg selv og still spørsmål i forhold til å bli kjent med personen. Prøv å tenk på at det eventuelt kleine første øyeblikket blir nettopp det; kun det første øyeblikket. Så glir forhåpentligvis samtalen lettere. Spørr om ting du vet han er interessert i, så snakker han mer også. Hold deg til litt sikre tema, så går nok dette bra 😀 Jeg skal også på en første date i morgen 😜 Har snakket sammen litt over en uke. Vi fant ut at vi har såpass mye til felles at vi ikke gidder å sitte å taste lenger; vi hopper bare i det. Gleder meg en hel haug og gruer meg egentlig lite 😃 Masse lykke til ts ! Anonymkode: 3488d...f36
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #10 Skrevet 1. august 2018 2 hours ago, Leeloo said: Jeg var på en slik date i går, og jeg skjønner akkurat hva du mener. Han var en helt annen type enn de jeg pleier å date, ganske alvorlig og spurte mange "dype" spørsmål. Ikke kjedelig, bare mer voksen (jeg er ikke veldig voksen, alderen til tross, har definitivt beholdt barnet i meg ). Det kjentes litt som å gå gjennom et tredjegradsforhør, og jeg har null evne til å moderere meg, plumper ut med det første jeg kommer på, kjempelurt! Jeg svarte i hytt og pine og virket nok ganske sprø (hvilket jeg virkelig ikke er, bare litt nerdete og liker å ha det gøy). På hvilken måte er du nerdete? Anonymkode: e6cef...d04
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #11 Skrevet 1. august 2018 Da var jeg hjemme, vil tro at ting gikk bra, kaffedate som endte opp å vare i 3,5 time! Men som forventa, klein start, men ting ble fort bedre! Heldigsvis! Håper dette er starte på noe 😊👍🏻 Anonymkode: ab07c...b53 2
Leeloo Skrevet 1. august 2018 #12 Skrevet 1. august 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: På hvilken måte er du nerdete? Anonymkode: e6cef...d04 Ikke på annen enn at jeg elsker superhelter, sci fi og populærvitenskap, som mange andre. Jeg er 42, det virker ikke som om menn på min alder helt forventer å bli dratt med på den siste Marvelfilmen. Noen synes det er kult, andre barnslig, eller nerdete.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #13 Skrevet 3. august 2018 På 1.8.2018 den 20.06, AnonymBruker skrev: Da var jeg hjemme, vil tro at ting gikk bra, kaffedate som endte opp å vare i 3,5 time! Men som forventa, klein start, men ting ble fort bedre! Heldigsvis! Håper dette er starte på noe 😊👍🏻 Anonymkode: ab07c...b53 Så gøy at det gikk bra 😀 Har dere hatt noe kontakt nå etter daten? Anonymkode: 3488d...f36 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #14 Skrevet 3. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så gøy at det gikk bra 😀 Har dere hatt noe kontakt nå etter daten? Anonymkode: 3488d...f36 Lurer jeg også på😊 Anonymkode: e3c60...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå