miracle Skrevet 9. mars 2005 #1 Skrevet 9. mars 2005 heihei. etter å ha sittet og lest litt på kg så ser jeg at mange anbefaler winsor pilates dersom en vil stramme opp kroppen litt her og der. det er akkurat det jeg vil jeg lastet da ned et 20 min program på kazaa og satte igang! helt utrolig hvor lenge de holdt ut!! hehe.. jeg måtte stoppe flere ganger, er langt fra så myk som dem. men jeg ble ikke akkurat svett i panna av de øvelsene!! men er det noen som kan si om de hjelper??om jeg tar 20 min hver dag? vel hovedspm mine var vel egentlig, lastet ned et program, men finnes det bare ett? eller er det flere??? littkjedelig i lengden med det samme dag ug og dag inn... takk
Tusenogtredve Skrevet 9. mars 2005 #2 Skrevet 9. mars 2005 Det er flere videoer. Jeg har en som går på rumpe/lår, en på mage samt en mer generell. Disse 3 er på 20 min hver. I tillegg har jeg en generell på 60 min (men den er i tøffeste laget for meg..) Og ja, det virker. Mannen min spurte om jeg hadde begynt å trene etter 1 uke (20 min om dagen) - allerede da så han forskjell. Merket det best på mage, rumpe og lår.
Gjest Tiny i.i. Skrevet 9. mars 2005 #3 Skrevet 9. mars 2005 Dette har jeg også lurt på. Hvor får du tak i videoene?
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #5 Skrevet 9. mars 2005 har du navnet på disse med øvelser for rumpe mage og lår???? akkurat den jeg vil ha!
Windy Skrevet 10. mars 2005 #7 Skrevet 10. mars 2005 Jeg kjøpte min på amazon.com, der har de veldig mye forskjellig!
miracle Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2005 er det noen som har erfart resultater etter trening med denne type video???? bare lurer jeg for jeg blir ikk akkurat svett i panna av det.. men det må jo ta på.
Angelizer Skrevet 10. mars 2005 #9 Skrevet 10. mars 2005 Er det èn video som er bedre enn de andre eller er det ikke så farlig hvilken en har?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #10 Skrevet 10. mars 2005 Er det èn video som er bedre enn de andre eller er det ikke så farlig hvilken en har? Dette lurer jeg også på. På amazon fant jeg ikke Winsor Pilates, men mange andre pilates..
Baby Skrevet 10. mars 2005 #11 Skrevet 10. mars 2005 har du navnet på disse med øvelser for rumpe mage og lår???? akkurat den jeg vil ha! Tror den heter "Buns and thight workout" og "Abs workout" Ta en titt her
Tusenogtredve Skrevet 11. mars 2005 #12 Skrevet 11. mars 2005 Tror den heter "Buns and thight workout" og "Abs workout" Ta en titt her Ja, det er de jeg har. Fant de på TVshop for noen måneder siden, men jeg finner de ikke igjen nå. (Tror de skulle selges ut - de var veldig billige)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå