Gå til innhold

Smilla Kitten Startsett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Får en liten pusegutt den 25 august, og driver å gjør klart.

Fant dette startsettet, men har aldri hørt om "Smilla Kitten" mat før. Er det noen som vet noe om denne? Tusen takk på forhånd 😊

https://www.zooplus.no/shop/katt/kattunger/startpakke_kattunger/654748

Ellers trenger jeg også litt hjelp til hvilken type mat som er best. Tenkte å kjøpe på dyrebutikk, men aner ikke forskjell på merkene. Noen tips? Vet kattunger skal ha egen type mat 😄

Anonymkode: 32548...e6f

Skrevet

Vet at Buddy her pleier ha startpakke til kattunger fra Hills, som er gratis. (ikke fult så mye innhold da). 
Zooplus leverer også med PostNord, så jeg ville ikke forventet fått noe som helst derfra... Har sluttet handle der etter gjentatte forsvunne pakker. 

I forhold til mat, så bruker jeg Royal Canin Kitten til kattungene. Har brukt RC i 10 år til mine katter, både voksne, kattunger og fosterkatter, og det er definitivt det som faller i smak best. Har testet Hills, Vigor Sage, Orijens og Accana, og flere av mine nekter spise disse merkene. 
Om du stikker innom din lokale dyrebutikk vil du kunne få masse gode tips til mat og utstyr du trenger. 

Gjest Springfjær
Skrevet

Kattene jeg har hatt har spist RC. De har nektet å spise blandt annet hills og et annet jeg ikke husker navnet på som også skulle være et av de beste. Virker som at RC fokuserer mer på smak. Skal hente kattunge neste uke og han vil få RC fra dag en :) det er også det han er vandt til der han er nå.

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Vet at Buddy her pleier ha startpakke til kattunger fra Hills, som er gratis. (ikke fult så mye innhold da). 
Zooplus leverer også med PostNord, så jeg ville ikke forventet fått noe som helst derfra... Har sluttet handle der etter gjentatte forsvunne pakker. 

I forhold til mat, så bruker jeg Royal Canin Kitten til kattungene. Har brukt RC i 10 år til mine katter, både voksne, kattunger og fosterkatter, og det er definitivt det som faller i smak best. Har testet Hills, Vigor Sage, Orijens og Accana, og flere av mine nekter spise disse merkene. 
Om du stikker innom din lokale dyrebutikk vil du kunne få masse gode tips til mat og utstyr du trenger. 

Tusen hjertelig takk! :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Springfjær skrev:

Kattene jeg har hatt har spist RC. De har nektet å spise blandt annet hills og et annet jeg ikke husker navnet på som også skulle være et av de beste. Virker som at RC fokuserer mer på smak. Skal hente kattunge neste uke og han vil få RC fra dag en :) det er også det han er vandt til der han er nå.

Takk! Har hørt mye bra om RC, så virker å være det vi lander på 😄

Gjest Springfjær
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk! Har hørt mye bra om RC, så virker å være det vi lander på 😄

Veit at det finnes merker som blir sett på som bedre, men når mine har nektet å spise det så er man like langt 😅 jeg har hvertfall ingen negative erfaringer med RC. Bare fått fine tilbakemeldinger fra dyrlege :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...