Gå til innhold

Kriminelle gjengangere får redusert straff og blir nedprioritert av poltiet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det sånn at hvis en kriminell gjenganger flere ganger bryter seg inn i min bolig og stjeler fra meg, så sier poltiet "har ikke ressurser til å undersøke, sorry". Men hvis jeg som ikke har gjort en flue fortred skulle filleriste denne kjeltringen, ja da kommer politiet og lager et helvete? 

For en urettferdig verden, og utrolig korrupt.

Anonymkode: 2bae3...e8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fengsel er ikke løsningen, det burde satses mer på rehabilitering for å slippe problemet med kriminelle «gjengangere”

Anonymkode: 92fa7...50a

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Fengsel er ikke løsningen, det burde satses mer på rehabilitering for å slippe problemet med kriminelle «gjengangere”

Ja enig, men det er jo et helt annet tema. 

Her gidder de ikke engang arrestere gjengangere som driver forferdelig kriminalitet og påfører mange mennesker ufattelig mye lidelse.  Men men, dette vil ikke den vanlige gjengse nordmann forstå. En sans for logikk og helhet er ikke noe man er født med, den har man jobbet for å få.

Anonymkode: 2bae3...e8f

AnonymBruker
Skrevet

men hvis disse gjengangerene hadde vært forsøkt rehabilitert til å begynne med er det ikke sikkert de hadde vært gjengangere i dag. en annen sak er også hvorvidt polititet får nok ressurser eller hvordan de bruker ressursene de får .. dette er det sikkert mange meninger om.

jeg tror også det blir feil å si at politiet ikke gidder å arrestere da man ofte ser at politiet ønsker at den kriminelle skal dømmes for flere forhold samtidig enn at det skal dømmes til en masse smådommer for enkelttilfeller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...