AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Nå er det snart studiestart, og i den forbindelse lurte jeg på om noen her inne har noen tips, triks og råd de vil dele? Det kan være alt fra økonomi, fadderuke, studieteknikker osv. Anonymkode: 6f4ab...1b9
asterix Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Kjøp en liten fryseboks/fryseskap slik at du kan kjøpe mat på tilbud/datovarer etc og fryse ned. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 Hvis du bor i kollektiv: Sett dere ned første kveld og lag en avtale om hvordan dere ønsker å ha det i kollektivet. Anonymkode: 6f4ab...1b9 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du bor i kollektiv: Sett dere ned første kveld og lag en avtale om hvordan dere ønsker å ha det i kollektivet. Anonymkode: 6f4ab...1b9 Og lag budsjett! Det er mine beste råd -TS Anonymkode: 6f4ab...1b9
Knirke Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 Mitt beste råd er at det ikke er noen skam å snu mtp studievalget. Sette seg ned å tenke "er dette virkelig noe for meg?" og "kommer jeg til å få jobb?". Bedre å hoppe av og bytte studie tidlig enn å holde ut til man har en bachelor man ikke får brukt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå