AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Orange is the New Black sesong 6 syns jeg ikke blir det samme som de andre sesongene. Syns rett å slett den blir litt kjedelig.. Det er jo ikke noe action. Anonymkode: 453d3...b3b
vintage Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Jeg ramlet av i forrige sesong. Synes de første sesongene var knallbra.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 23 minutter siden, vintage skrev: Jeg ramlet av i forrige sesong. Synes de første sesongene var knallbra. Samme her!! Så ikke hele sesong 5 heller.. Blir for ensformet. Samme med sesong 6. Utrolig kjedelig. Anonymkode: 453d3...b3b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 Noen som fortsatt ser på?😅 Er nesten ferdigmed å binge siste sesong. Mangler bare siste episode, så..hvis det er noen flere: Spoiler Jeg har seriøst grått gjennom de siste episodene. Det er så mørkt og dystert! Og er det virkelig sånn i dagens USA, med innvandrere? Visste at det ikke er en god situasjon nå, men SÅ ille? Anonymkode: 9458c...e19
Gjest Alkoholist Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 Så ferdig siste sesong i går. Ble like skuffa nå som jeg ble over sesong 5 og 6.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 Likte siste sesong. Var noen karakterer i forrige sesong som var utrolig irriterendw og de forsvant👍😊 Likte også slutten godt. Var en god sesong! ( ser nå Vis a Vis - litt i samme gate, men mer spennende) Anonymkode: d0382...fef
Hattivatti Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 Likte denne sesongen bedre en forrige. Jeg er kanskje rar men jeg har grått meg gjennom store deler av sesongen. Serien tok en sving fra å være "lett" og humoristisk til å bli mer seriøs og dramatisk etter opptøyene synes jeg. Jeg likte ikke endringen, men siste sesongen var severdig uansett.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #8 Skrevet 31. juli 2019 Denne siste sesongen var helt klart mørkere og mer politisk. Jeg gråt flere ganger, helt grusomt hvordan innvandrerne ble behandlet, helt forferdelig. Jeg likte godt den lille oppdateringen med de andre innsatte vi har møtt tidligere. Alt i alt likte jeg sesongen, var bedre enn forrige. Det beste med hele sesongen var at "Badison" forsvant. OMG for en irriterende rollefigur. Anonymkode: 89e25...9e0 1
Irja Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 Sesong 7 var en viktig sesong! Kvinners rettigheter og alt det tragiske rundt innvandring. Men det var mange skuffelser ellers. Sitter med mange spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå