Gå til innhold

Sønnen min er enebarn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og det er så trist. 😕 Jeg ønsker meg sårt flere barn, søsken til han, men har ikke kjæreste. Har vært singel i snart tre år, men det er virkelig ikke lett å finne noen man passer sammen med. Vennene mine har to eller tre barn, er forlovet, gift, gravid. Jeg unner dem det selvfølgelig, men føler meg så alene.. Vet det finnes mange single der ute, men jeg møter ikke mange av de. Vi bor i et etablert område med store familier med store hus. I tillegg er de fleste eldre enn meg, selv om jeg er 32 år. Prøver å ikke tenke på det, men av og til blir det jo bare "trykt oppi ansiktet." Andre som har det på samme måte vet sikkert hvordan det føles, skulle ønske jeg kjente noen i samme situasjon..

Anonymkode: 0139b...0dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du vurdert å ordne det selv i Danmark? Jeg har to venninner som har gjort det med godt resultat. 

Anonymkode: c67f4...1ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det som er viktig er å ikke "forsvinne" fra markedet. 

Du må faktisk vise at du er singel, at du er ledig på markedet :) datingsider, datingapper, være med venner og faktisk prøve! Du kommer til å møte mange rare menn som du vil rive deg i håret av. Men da må du tenke at det er denne veien du må gå for å møte din mann, du må feile mye for å finne den rette. Du må faktisk bare prøve! Ta sjanser.

Hvis du er usikker så sier du ja. Alle kan gi et rart førsteinntrykk og de kan forbedre seg når de blir tryggere. 

Så kast deg uti det, jobb med det og så finner du en flott mann som vil ta vare på deg og sønnen din :)

Anonymkode: e909d...b7f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn som deg, er singel og med ett barn. Men jeg skal ikke ha flere barn da. Men føler meg veldig på utsiden i denne parverden der de i tillegg har flere barn. Opplever også å ikke bli så veldig inkludert heller som de som er par. Synes det er trist at man ikke blir mer inkludert selv om man er aleneforeldre. 

Anonymkode: 45a66...a61

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det som er viktig er å ikke "forsvinne" fra markedet. 

Du må faktisk vise at du er singel, at du er ledig på markedet :) datingsider, datingapper, være med venner og faktisk prøve! Du kommer til å møte mange rare menn som du vil rive deg i håret av. Men da må du tenke at det er denne veien du må gå for å møte din mann, du må feile mye for å finne den rette. Du må faktisk bare prøve! Ta sjanser.

Hvis du er usikker så sier du ja. Alle kan gi et rart førsteinntrykk og de kan forbedre seg når de blir tryggere. 

Så kast deg uti det, jobb med det og så finner du en flott mann som vil ta vare på deg og sønnen din :)

Anonymkode: e909d...b7f

Jeg har møtt ca 15 stk tilsammen. Likte to av de. Resten var ute etter en ting, eller bare absolutt ikke min type.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt ca 15 stk tilsammen. Likte to av de. Resten var ute etter en ting, eller bare absolutt ikke min type.

Trenger du flere enn to menn? 

AnonymBruker
Skrevet

De likte jo ikke meg på rette måten. Da hjelper det ikke at jeg likte dem.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammelt er barnet? Er det aktuelt å flytte? Jeg tror det er skumlere å skulle involvere seg i en «ferdig pakke» med hus i etablert boligfelt, barn, naboer som kjenner eksen etc. Ville kanskje flyttet nærmere byen, hvor det potensielt er flere single aleneforeldre eller menn uten barn. Da er det lettere å møte noen «naturlig». 

Anonymkode: 47eff...261

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammelt er barnet? Er det aktuelt å flytte? Jeg tror det er skumlere å skulle involvere seg i en «ferdig pakke» med hus i etablert boligfelt, barn, naboer som kjenner eksen etc. Ville kanskje flyttet nærmere byen, hvor det potensielt er flere single aleneforeldre eller menn uten barn. Da er det lettere å møte noen «naturlig». 

Anonymkode: 47eff...261

Kan ikke flytte siden han begynner på skolen der, og faren bor der og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...