Gå til innhold

Trenger hjelp til å redde en katt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Refererer til denne tråden: 

Nå har situasjonen eskalert. Og det er på tide å ta ta den oppfølgings-samtalen til MT. 

I tillegg har nå katten store problemer med å få i seg mat. Selv våtfor ser vanvittig smertefullt ut. Nå holdes vi naboene også våken om nettene pga skriking og jamring. 

Burde eieren få en "advarsel" før jeg ringer? Evt, hva hadde dere sagt?

Naboen dro forresten igjen neste dag, og har vært "innom" huset i kanskje 2 dager, før hun dro igjen. Uvisst når hun dro igjen og hvor lenge, hjemme er hun hvertfall ikke. Katten bor på en liten eske-bit, 15×20 cm, utenfor.

Anonymkode: 8414a...6c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ringt MT nå! Den høres sykt ut =(

Anonymkode: cdc6a...797

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta katten å dra rett til dyrlegen etter at dere har snakket med den lokale dyrebeskyttelsen, kanskje de kan være behjelpelige med kostnader hos Vetrinær, dere er uansett pliktig under loven å hjelpe dyr i nød. I tilleg ville jeg dratt straka vegen til politiet og anmeldt «eieren». Eieren hadde ikke fått noen advarsel fra meg, kun beskjeden fra politiet og Mattilsynet. 

Anonymkode: c005c...d31

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har hatt dårlig samvittighet i lengre tid, fordi jeg føler meg medskyldig som ikke har tatt katten bort herfra for lenge siden. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har hatt dårlig samvittighet i lengre tid, fordi jeg føler meg medskyldig som ikke har tatt katten bort herfra for lenge siden. 

Ts

Da har du muligheten til å gjøre noe med det nå. Si gjerne hvordan det går. Stakkars pusen 💔

Anonymkode: c005c...d31

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...