AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 vært i Dubai, og opplevde at en del menn prøvde seg, på nattklubben og flyplassen. Opplevde ikke så mye i selve byen. Bare en gang, gikk inn på en butikk alene og en mann sa bare "hey beautiful". På nattklubben hadde de tydeligvis en greie med at de skulle ta bilder med meg. Jeg sa nei. På flyplassen var det 2 ansatte som spurte om jeg kunne tenke meg å date dem. Hadde et inntrykk av at dette var et anstendig land. Disse som prøvde seg var ikke ikledd sånn hvit drakt, men helt vanlig dress. De virket jo veldig hyggelige, men hva tror dere hadde skjedd om jeg faktisk begynte å date dem? Anonymkode: c09fe...28d
The Kitten Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: vært i Dubai, og opplevde at en del menn prøvde seg, på nattklubben og flyplassen. Opplevde ikke så mye i selve byen. Bare en gang, gikk inn på en butikk alene og en mann sa bare "hey beautiful". På nattklubben hadde de tydeligvis en greie med at de skulle ta bilder med meg. Jeg sa nei. På flyplassen var det 2 ansatte som spurte om jeg kunne tenke meg å date dem. Hadde et inntrykk av at dette var et anstendig land. Disse som prøvde seg var ikke ikledd sånn hvit drakt, men helt vanlig dress. De virket jo veldig hyggelige, men hva tror dere hadde skjedd om jeg faktisk begynte å date dem? Anonymkode: c09fe...28d Alle fra emiratene er ikke en homogen gruppe... 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Kverka og kasta ut vinduet sammen med hushjelpa. Anonymkode: 3cada...eae
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Alle menn fra Emiratene er vel like skumle som alle menn fra Norge. Alle er like Anonymkode: 06998...695
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Menn fra Norge, hva er sjansen for at de blir voldelige? Anonymkode: 48b80...94d 1
Ramona Skrevet 4. august 2018 #7 Skrevet 4. august 2018 Skjer med alle disse "jeg synes menn fra muslimske land er spennende, men er redd de vil drepe meg"- trådene? Vil du gå på date, så gå på date for faen! Du blir uansett ikke banket opp og drept på første date. Jeez, skjønner at verden forandrer seg , når det dukker opp 20 sånne tråder hver dag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå